۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اپلیکیشن طراحی لباس

در این مقاله به معرفی اپلیکیشن طراحی لباس (دانلود نرم افزار خیاطی برای اندروید )می پردازیم. طراحی مد هنر استفاده از طراحی، زیبایی شناسی و یا زیبایی طبیعی برای خلق پوشاک و زیورآلات است، طراحی مد متأثر از عرض‌های جغرافیایی، فرهنگ‌ها و جوامع مختلف بوده و به اندازهٔ همین تفاوت‌ها دارای تنوع بالایی است. طراحان مد به طرق متفاوتی در بخش‌های طراحی پوشاک و زیورآلات کار می‌کنند، بعضی به تنهایی و بعضی به عنوان بخشی از یک گروه به این حرفه مشغول هستند.  طراحان مد تلاش می‌کنند تا لباسی که طراحی می‌کنند تابعی از زیبایی و دل‌ انگیزی باشد، آن‌ ها باید در نظر داشته باشند که هر نوع لباسی چه مخاطبی دارد و همچنین در چه موقعیتی پوشیده می‌شود. آن‌ ها برای انجام این مهم محدوده‌ای وسیع از مواد و ترکیبات آن و همچنین طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، الگوها و سبک‌ها را در اختیار دارند.

اپلیکیشن طراحی لباس

   گوگل همکاری خود را با شرکت Ivyrevel برای توسعه یک اپلیکیشن خاص در زمینه طراحی لباس برای کاربران آغاز کرده است این اپلیکیشن که        coded couture نام دارد، لباس‌هایی را با توجه به موقعیت اجتماعی و داده‌ های شخصی کاربر برای او طراحی می‌کندگوگل برای توسعه این اپلیکیشن از  Snapshot استفاده کرده تا فعالیت‌ های روزانه کاربر را شناسایی و ثبت کنداین اپلیکیشن داده‌ های مرتبط با تمام فعالیت‌ های روزانه یک فرد اعم از کار، گردش و تفریح، محل غذا خوردن و ملاقات‌ ها را جمع آوری می‌کند. سپس از داده‌های جمع آوری شده برای ایجاد یک لباس که به صورت سفارشی طراحی شده استفاده می‌شود که کاربر از طریق آنلاین می‌تواند آن را خریداری کند. این اپلیکیشن در طراحی لباس، شرایط آب و هوایی را نیز در نظر می‌گیرد.

اپلیکیشن طراحی لباس

آموزش خیاطی طراحی الگو

The Cut on the Runway
بروز بودن در هر شغل و حرفه‌ ای یکی از عمده‌ترین دلایل موفقیت در آن است ؛بخصوص اگر آن حرفه در حوزه‌ی مد و فشن باشد. به‌ عنوان یک طراح یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید مدنظر قرار دهید آگاهی از اخبار روز و جدیدترین رویدادها و نمایشگاه‌های حرفه‌ای مد در سراسر جهان به‌ویژه پاریس، میلان، نیویورک و لندن است. اگر می خواهید به طور مداوم بروز باشید و جدیدترین اخبار را در هر لحظه دریافت کنید، The Cut on the Runway می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این اپلیکیشن به‌طور کامل رایگان و تنها برای پلتفرم ios در دسترس است. البته علاوه بر این برنامه می‌توانید از اپلیکیشن هایی مشابه چون Women’s Wear Daily و یا Pose که در نسخه‌ی اندروید نیز در دسترس است، کمک بگیرید.

اپلیکیشن طراحی لباس اپلیکیشن طراحی لباس
لینک های مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس