۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس با کلاژ

طراحی لباس با کلاژ

در مقاله طراحی لباس با کلاژ به معرفی این تکنیک در طراحی لباس می پردازیم . «کُلاژ » یک اصطلاح فرانسوی و تکنیکی است که در آن یک اثر هنری از ترکیب و کنار هم قرار دادن و چسباندن چیز های مختلفی مانند تکه های روزنامه و مجله، تصاویر نقاشی، کاغذ های رنگی ، روبان، پارچه و غیره به وجود می آید. این تکنیک در طراحی لباس هم استفاده می شود و شیوه ای زیبا و بسیار خلاقانه است. در طراحی لباس نیز می توانید با به کار بردن مواد و متریال های گوناگون برای قسمت های مختلف یک لباس، ایده متفاوتی را به اجرا درآورید. در ادامه نمونه هایی از این تکنیک را در طراحی لباس مشاهده می کنید با آکادمی پارس(طراحی لباس آکادمی پارس ) همراه باشید.

طراحی لباس با کلاژ

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

تکنیک کلاژ در طراحی لباس

استفاده از تکنیک کلاژ نیز جذابیت خاص خود را برای طراحی لباس عروس (آموزش دوخت و الگوسازی لباس عروس ) دارد. در اینجا از گل ها و لطافت آنها برای نشان دادن طرح لباس استفاده شده است.

طراحی لباس با کلاژ طراحی لباس با کلاژ

کلاژ روی مانکن

   هنر کلاژ در ابتدا در دوران هنر کوبیسم به عنوان یک فرم هنری به وجود آمد که معاصر بود با هنرمندانی نظیر پابلو پیکاسو و جرج براک. هنر کلاژ یکی از عوامل اصلی ایجاد نوآوری در هنر معاصر است. چنانچه هنرمندان رشته های فیلم و ویدئو(ویدئو طراحی لباس )، مونتاژ عکس و … نیز ممکن است در توسعه هنر چند رسانه ای از المان های هنر کلاژ بهره گرفته و آثاری بدیع خلق نمایند.

طراحی لباس با کلاژ طراحی لباس با کلاژ

کلاژ در طراحی

   در دوره های طراحی لباس آکادمی پارس آموزش کلاژ در طراحی لباس(آموزش طراحی لباس ) داده می شود.شما پس از گذراندن اصول اولیه ی طراحی(اصول طراحی لباس ) و تکنیک های مختلف(تکنیک های تصویرسازی در مد ) در طراحی لباس می توانید با استفاده از تکنیک کلاژ طرح های خلاقانه ای ایجاد کنید.(طراحی دیجیتال پارچه)

 طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس