۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی تیشرت تبلیغاتی

طراحی تیشرت تبیلغاتی (تیشرت تبلیغاتی) و تولید آن ها مانند بیلبوردهای سیاری است که پیام تبلیغاتی یا کمپین‌ تان را به همه نشان می‌ دهند. شرکت‌کنندگان حاضر در فعالیت کاری، کارمندان و کارکنان شرکت، تیم‌های ورزشی وکارکنان رستوران و تقریبا همه‌ی افراد این تیشرت‌ های تبلیغاتی برای بخاطر سپردن سازمان و یا نهادتان استقبال می کنند. نام برندتان را با ارائه کردن تیشرت‌های لوگودار به هواداران و دوستانتان به عنوان هدیه به خوبی تبلیغ کنید، و مطمئن باشید که آنها برای تقاضای بیشتر محصول و خدماتتان به شما مراجعه خواهند کرد.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طراحی تیشرت تبلیغاتی
تیشرت‌های تبلیغاتی احتمالا محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین آیتم در میان لباس های تبلیغاتی با تنوع گسترده‌ای از رنگ‌ها و بودجه‌های متفاوتی (از تی‌شرت‌هایی بسیار ارزان قیمت با چاپ اسکرین تا تی‌شرت هایی با پارچه های نخی مرغوب) می‌باشند که برای کاربردهای روزانه و دائمی بسیار مناسب هستند.تی‌شرت‌ های تبلیغاتی در سایزهای مختلف اعم از مردانه، زنانه، و بچه‌گانه، رنگ‌های بسیار متنوع و جنس پارچه های مختلف(انواع پارچه) طراحی و ارائه می شود.

چاپ اسکرین

چاپ اسکرین(چاپ سیلک اسکرین با فتوشاپ)یکی از رایج‌ ترین شکل چاپ روی پارچه است ؛که کاربرد گسترده‌ای برای مقاصد تجاری و تبلیغاتی دارد(تصویر سازی). در این روش چاپ، یک طرح به رنگ‌ های جداگانه‌ای تفکیک و روی پارچه چاپ می‌شود. به طور معمول تی‌شرت‌هایی که با چاپ اسکرین طرحدار می‌شوند، از بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تر برخوردار هستند.

طراحی تیشرت تبلیغاتی
روش‌های چاپی متفاوت بر روی تیشرت تبیلغاتی

روش های دیگری نیز برای چاپ روی تیشرت (آموزش طراحی روی لباس)از جمله رنگ‌ پاشی (افشانه‌ای)، گلدوزی، تکه دوزی، مهر زدن یا برجسته کاری، چاپ‌ های حرارتی، یا چاپ‌ های تصعید رنگ حرارتی وجود دارند. از چاپگرهای لیزری نیز برای چاپ روی تیشرت استفاده می‌شود، که ابتدا تصویر را با استفاده از جوهری مخصوص که حاوی رنگهای تصعیدی هستند روی کاغذی ساده چاپ می‌کنند و سپس آن را با انتقال حرارتی روی تیشرت برمیگردانند.

طراحی تیشرت تبلیغاتی
چاپ دیجیتال
استفاده از روش‌ های چاپ دیجیتال(دستگاه چاپ روی پارچه) برای تیشرت‌ بهترین راه برای سفارشاتی با حجم کم می‌باشد زیرا این روش برای چاپ طرح‌ های چاپی پیچیده و چند رنگ مناسب است. تیشرت‌ های چاپی مختلفی را می‌توان به‌ راحتی با استفاده از این روش سفارشی کرد. برای تیشرت هایی که به صورت تکی سفارش داده می‌شوند،چاپ فلکسی انتخابی مناسب برای چاپ تصاویر روی آنها است.

طراحی تیشرت تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس