۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

نولید تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی به علت استفاده زیاد در منظر عموم می تواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب و بسیار تاثیرگذار برای موسسات، شرکت ها و … باشد.تی‌ شرت (به انگلیسی: t-shirt یا tee shirt) نوعی پیراهن (آموزش دوخت پیراهن مردانه )است که برای پوشاندن بالاتنه به کار می‌رود . معمولاً تی‌شرت‌ ها(تیشرت رو بپیچون ) دکمه و یقه ندارند و آستین‌ های کوتاهی دارند اما در صنعت تبلیغات پوشاک نیز جایگاه ویژه ای دارد که می توان به انواع کاپشن و شلوار تبلیغاتی، پیراهن، شلوار، کاپشن زمستانی، کلاه و انواع تی شرت اشاره کرد.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

تیشرت تبلیغاتی

 شاید بتوان گفت که کالا های تبلیغاتی یکی از مهم ترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع کالای تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از کالاهای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان است، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد.

تیشرت تبلیغاتی ارزان

مزایای کالا تبلیغاتی

   همه بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند که هدیه های تبلیغاتی یکی از راه‌ های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است. انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی پژوهش‌ های مستمری را در زمینه روابط هدیه‌دهندگان و هدیه‌گیرندگان انجام می‌‌دهد که یافته‌ های یکی از آن‌ها حاکی از این است که آنان که هدیه می‌‌دهند در مقایسه با شرکت‌ هایی که هدیه نمی‌‌دهند دو برابر شانس تماس گرفتن از طرف هدیه‌گیرندگان را دارند.

تیشرت تبلیغاتی خام

   یکی از اهداف اغلب کسب و کارهای کوچک (کتاب صوتی کسب و کار های کوچک ) و بزرگ مطرح شدن نام تجاری یا برند آنهاست. هدایای تبلیغاتی ابزار ساده ای هستند که می توانند موجب مطرح شدن برند یک کسب و کار کوچک شوند؛ به کمک درج کردن نام تجاری بر روی کالاهایی که مشتریان در زندگی روزانه خود از آنها استفاده کنند، شما می توانید جایگاه برند خود را در اذهان عمومی ارتقاء دهید.

نولید تیشرت تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس