۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی بلوز زنانه

طراحی بلوز زنانه

 در این مقاله به آموزش طراحی بلوز زنانه می پردازیم . جنس این بلوز ها کشی نیست و معمولا زیاد به بدن نمی چسبند و حالتی آزاد دارند پس این نکته را در هنگام طراحی در نظر بگیرید.با طراحی لباس آکادمی پارس همراه باشید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طراحی بلوز زنانه

مرحله اول

   در این آموزش فقط به قسمت بالاتنه مانکن می پردازیم .در مرحله اول با هر فیگوری از مانکن مهم است که خط وسط بدن را مشخص کنید .در شکل زیر مانکن بالا سمت چپ خط وسط مشخص شده است که کار را برای طراحی آسان می کند.(طراحی لباس روی مانکن )

طراحی بلوز زنانه

مرحله دوم

   برای رسم یقه بلوز که یقه مردانه می باشد ابتدا یک نیم دایره را روی گردن طراحی کنید.برای طراحی آستین ابتدا حلقه آستین را می کشید(رسم الگوی ساده آستین ) برای این کار هم کمی پایین تر از زیر بغل را در نظر بگیرید و آن را با یک بیضی رسم کنید حلقه نباید به زیر بغل بچسبد. همانطور که می بینید در قسمت کمر بلوز جمع شده است و بعد از آن تا زیر شکم مانکن آمده است . برای سجاف جلوی بلوز هم به کمک خط مرکزی بالاتنه آن را بکشید.دقت کنید که سجاف در هنگام عبور از سینه مقداری چین می خورد.

طراحی بلوز

مرحله سوم

   در قسمت سوم پایین تصویر سمت چپ شروع به کشیدن آستین می کنیم آستین را در قسمت مچ جمع کنید .دقت کنید که در قسمت آرنج و زیر بغل چون لباس حالت آزاد دارد پس باید چین و چروک هایی روی آن بکشید.(اصول کشیدن مانکن )

مرحله چهارم

   حالا می توانید یقه مردانه را طراحی کنید.در قسمت سرشانه هم با دو خط برش پشت را مشخص کنید.دکمه ها را هم در قسمت سجاف فراموش نکنید.(الگوی بلوز یقه دار )

 

طراحی بلوز زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس