۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو پانچو زمستانی

الگو پانچو زمستانی

با آموزش رسم الگو پانچو زمستانی در خدمت شما هستیم .از این مدل پالتو در دوران حاملگی هم می توانید استفاده کنید . برای شروع کار ابتدا الگوی اولیه بالاتنه را رسم کنید و سپس تغییرات الگوی پالتو پانچو را طبق تصویر روی آن پیاده کنید .

الگو پانچو زمستانی

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   به این نکته توجه کنید که تمام پالتو پانچو یا مدل مانتوهای شنل با یک الگوی اصلی برش داده می شود بنا سلیقه ی خودتان می توانید قد آن را کوتاه یا بلند بگیرید و برش بزنید.(آموزش دوخت پانچو با شال)

 

الگو پانچو زمستانی

   ابتدا روی الگوی پشت کار کرده و قد آن را بلند کنید. خط سرشانه ،سینه و کمر را به سمت چپ انتقال دهید.روی خط سینه از ‘Aتا A را برابر با یک هشتم دور سینه +۲ سانتی متر می باشد.از نقطه ی A تا لبه ی شنل و تا خط کمر گونیا کنیداز نقطه ی cتا d برابر با ۶ سانتی متر می باشد.خط کش را روی a تا d گذاشته و از دو طرف ادامه دهید. طوریکه از بالا خط سرشانه را قطع کنید. از محل تقاطع سرشانه ۲ تا ۳ سانتی متر داخل شده و هلال کنید. حالا خط پهلوی a تا b را با خط مورب ‘aتاb برابر کرده و منحنی لبه ی شنل را رسم کنید.f تا e  برابر با پشت یقه + ۲ سانتی متر می باشد.

الگو پانچو زمستانی

الگوی پانچو زمستانی

   منحنی یقه ی جلو را رسم کنید.(آموزش پانچو بدون الگو)از روی این الگو یکبار با منحنی  یقه جلو کپی کرده و به مرکز جلو  ۳ سانتی متر  رویهم خور و ۵ سانتی متر سجاف اضافه کنید . محل عبور دست و محل جیب را با استفاده از اعداد روی آن رسم کنید.یقه ی ایستاده را رسم کنید.متراژ پارچه ی مورد نیاز برای این مدل ۲ متر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس