۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

استین پیله دار

استین پیله دار

در این مقاله به آموزش استین پیله دار می پردازیم . می توانید از این مدل آستین برای زیباتر کردن بلوز استفاده کنید  . برای الگوسازیِ آستینِ این بلوز ابتدا قد الگو را به اندازه ی دلخواه کوتاه می کنیم .

الگوی استین به روش متریک

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طراحی الگوی آستین پیله دار

حالا الگوی آستین را از خط وسط قیچی کنید .در قسمت جلوی آستین کمی از خط کف حلقه بیایید پایین  و سپس خطوط زرد را با فواصل یکسان روی الگو بکشید .(آستین کتی به روش مولر)خطوط زرد را از خط وسطِ آستین تا نقاط قرمز قیچی کنید .دقت کنید که در این مرحله نقاط قرمز قیچی نشده و الگو در این قسمتها دقیقا به اندازه ی یک نقطه وصل می ماند .

استین پیله دار

بین خطوط زرد را به اندازه ی ۳ الی ۴ سانتی متر اوزمان بدهید .(آستین پاکتی سرخود)در شکل زیر بین یکی از خطوط زرد را اوزمان داده شده است شما بین همه ی خطوط زرد را به همین شکل اوزمان بدهید .

استین پیله دار استین پیله دار

الگو را به همین شکل روی پارچه برش بزنید ( الگوی پشت به صورت ساده و الگوی جلو به صورت اوزمان داده شده است ) .حالا ابتدا و انتهای اوزمان ها را در پشتِ پارچه با کاربن و رولت علامت گذاری کنید ( خطوط آبی ) .در مرحله ی دوخت ابتدا و انتهای هر اوزمان را بگذارید روی هم تا اوزمان ها به صورت پیلی در بیایند بعد روی آن تا را کوک بزنید تا ثابت شود .(رسم الگوی آستین ساده)

آموزش آستین پیله دار

   قسمت جلو و پشتِ آستین را از خط وسط به هم می دوزیم و آستین را مثل آستینِ معمولی به تنه وصل کنید .در مرحله ی آخر هم روی هر پیلی مانند تصویر یک گل چسبانده شده است .استین پیله دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس