۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

نقاشی روی پارچه

نقاشی روی پارچه

در ادامه شما را به خواندن مقاله چاپ پارچه و نقاشی روی پارچه از آکادمی پارس دعوت می نماییم. چاپ و آموزش نقاشی روی پارچه  از هنرهای جذاب و دلپذیر می باشند که هر طراح لباسی بهتر است که آن ها را بلد باشد چرا که در خلق آثار جدید و جذاب بسیار تاثیر گذار می باشد. این تکنولوژی ها در واقع باعث سهولت کار افراد و صرفه جویی در هزینه ها و زمان شده است که این خصوصیات کافیست تا هر طراحی را به استفاده از این تکنولوژی ها و نوآوری در زمینه طراحی ،راغب کند.(نرم افزارهای طراحی لباس)

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

نقاشی روی پارچه

آموزش نقاشی روی پارچه

نقاشی روی پارچه توسط قلم موها ، رنگ ها(رنگ آمیزی و جزئیات در طراحی لباس) و یک سری ابزار حرفه ای تر صورت می گیرد که شخص میتواند با گذراندن دوره های نقاشی روی پارچه در آموزشگاه های معتبر، این هنر زیبا و جذاب را فرا گرفته و از آن در طراحی لباس و طراحی دکور استفاده کند. علاوه بر استفاده در طراحی ها، در هزینه ها نیز صرجویی می شود و هم به جای خرید محصولات بی کیفیت میتوان خود یک اثر با طرح جدید و دلخواه و البته با کیفیت بالا ایجاد کرد.

میتوان روی هرنوع لباسی اعم از تی شرت، مانتو(آموزش دوخت مانتو بدون الگو) ، شومیزو… طرح های مختلف زد و هم چنین روی کوسن و یا پرده یا دیوار را نقاشی کرد و در طراحی دکور منزل از آن ها استفاده کرد و یک محیط جذاب و دلخواه برای خود ساخت. این کار هنری امکانات زیادی برای تغییر در لباس ها و محیط زندگی به شما می دهد و باعث ایجاد طرح های منحصر به فرد قابل استفاده می دهد.

نکاتی که بهتر است قبل از نقاشی روی پارچه آن ها را بدانید و رعایت کنید:

قبل از شروع کار بهتر است ابتدا رنگ را روی قسمتی از پارچه مصرفی خود امتحان کنید و سپس روی کل کار نقاشی را انجام دهید.

قبل از انجام کار پارچه خود را بشویدد تا آلودگی های پارچه از بین بروند و هم چنین از مقدار آب رفت پارچه مطمعن شوید و دست به کار بزنید. قبل از همه چند قطره آب روی پارچه خود بریزید اگر قطرات آب روی پارچه ماندند پس بدانید که رنگ هم به همین صورت می شود و اگر قطرات آب جذب پارچه شدند رنگ نیز به همین شکل عمل خواهد کرد و جذب پارچه می شود.

از نرم کننده ها برای شستن پارچه خود استفاده نکنید. حتما بع از شست و شو ی پارچه را به خوبی و با دقت اتو کنید. چروک روی پارچه می تواند طرحتان را خراب کند پس اتوکشی را نیز فراموش نکنید.

نقاشی روی پارچه

 

نقاشی روی پارچه

آموزش نقاشی و چاپ

چاپ روی پارچه از تکنولوژی هایی می باشد که باعث سهولت کار افراد و طراحان شده است. چاپ با استفاده از دستگاه های مختلف صورت می گیرد. در کمترین زمان طرح مورد نظر را با استفاده از دستگاه می توان روی انواع پارچه (آموزش پارچه شناسی)و حتی ظرف و ظروف مانند چاپ روی لیوان، پیاده کرد. چاپ روی انواع پارچه توسط دستگاه های مخصوص هر نوع پارچه ای صورت می گیرد. امروزه از صنعت چاپ روی پارچه بسیار استفاده می شود.

چاپ شامل دستگاه های لیزی ، حرارتی، دستگاه چاپ روی تی شرت ، دستگاه چاپ مستقیم، دستگاه چاپ سه بعدی و…. می باشد که هر کدام طبق نیاز طراح به کار گرفته می شود.

آموزش نقاشی روی پارچه خود به روش های مختلفی انجام میگیرد مانند: چاپ قالبی، چاپ باتیک ، چاپ اسپری، چاپ استنسیل ، چاپ اسکرین و… از رایج ترین چاپ روی پارچه ، چاپ بر روی تی شرت می باشد که این روز ها در طرح های مختلف شاهد آن ها می باشیم.

نقاشی روی پارچه

نقاشی روی پارچه

نویسنده: سحرکازانی

مطالب را از پنل پایین با دوستانتان به اشتراک بگزارید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس