۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

نرم افزارهای طراحی لباس

نرم افزارهای طراحی لباس

در این مقاله به معرفی نرم افزارهای طراحی لباس می پردازیم. بسیاری از نرم افزار های طراحی به طراحان لباس کمک می کنند که ایده ها و طرح های خود را در موبایل به راحتی اجرا کنند.

نرم افزارهای طراحی لباس

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

Adobe Photoshop Sketch

برای ایجاد آثار هنری ، طراحی لباس و ایده های خلاقانه ی خود (طراحی لباس با نرف افزار) که امکان ارسال به صورت فایل های لایه باز در Adobe Photoshop CC یا Adobe Illustrator CC را دارند، با مداد، قلم، نشانگر، پاک کن، اکریلیک کلفت، نقاشی، قلم موی جوهر، مداد رنگی نرم، و قلم مو های آبرنگ نقاشی کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن باید به پشتیبانی از اضافه کردن چندین عکس، پشتیبانی از لایه و همچنین اضافه کردن قلم های شخصی از طریق Capture CC اشاره کرد. محیط کاربری برنامه بسیار لذت بخش و دوستانه است و فردی را برای طراحی و خلق اثر های زیبا ترغیب می کند.

نرم افزارهای طراحی لباس

برخی از ویژگی های برنامه Adobe Photoshop Sketch اندروید:

دسترسی به ۱۱ ابزار با امکان تنظیم اندازه، رنگ، تاری و ترکیب .قابلیت ایجاد انواع بی نهایت براش های پیش طرح(اسکچ) با استفاده از Capture CC .امکان اضافه کردن چند تصویر و لایه های در حال طراحی که می توانید restack، تغییر نام، تبدیل و ادغام را روی آنها انجام دهید. انعطاف پذیر برای سازماندهی ابزار و رنگ های مورد علاقه خود در نوار ابزار .قابلیت ارسال پیش طرح ها (اسکچ ها) خود به Photoshop یا Illustrator با حفظ شدن لایه ها و…

نرم افزارهای طراحی لباس نرم افزارهای طراحی لباس

نرم افزارهای طراحی

Adobe Illustrator Draw

Adobe Illustrator Draw با کنترل های لمسی آسان و شهودی، تصاویر وکتور متناهی ایجاد کنید. آثار هنری خود را به عنوان فایل های لایه بندی شده به Adobe Illustrator CC، و یا به عنوان تصاویر فلت (تخت) به Photoshop CC (آموزش تصویری طراحی چاپ سیلک اسکرین با فتوشاپ) ارسال کنید.

نرم افزارهای طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس