۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

پیراهن دخترانه یقه ب ب

پیراهن دخترانه یقه ب ب

با آموزش پیراهن دخترانه یقه ب ب همراه ما باشید .این مدل پیراهن را به دو صورت می توانید برش بزنید یکی اینکه بالاتنه را از کمر برش پنج سانتی زده و تکه کمر را به رنگ دیگری ست کنید و یا اینکه بالاتنه را همان یک تکه و ساده برش بزنید.(آموزش دوخت سارافن دخترانه )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

پیراهن دخترانه یقه ب ب

پیراهن دخترانه یقه ب ب

   برای دوخت و برش این پیراهن ابتدا بالاتنه اولیه را رسم می کنید و  از خط کمر اندازه دامن لباس را هر اندازه که خواستید بلند و یا کوتاه ادامه می دهید البته بهتر است قد این لباس برای بچه ها کمی بالاتر از خط زانو باشد زیرا به ایستایی زیبای پیراهن کمک می کند . بعد از رسم الگوی اولیه بالاتنه از قسمت پشت الگو ۵ ثانت بیرون آمده جهت سجاف اضافه می گذاریم و حالا مدل یقه را روی بالاتنه اجرا می کنیم(آموزش دوخت پیراهن بچه گانه ) به این صورت که برای گشادی یقه هلالی یقه را از سرشانه یک و نیم سانت بیرون رفته و از قسمت سجاف پشت نیز یک سانت پایین آمده و خط هلال را به هم وصل می کنیم و این خطوط را خط برش قرار می دهیم  برای یقه جلو نیز همانند پشت  از سرشانه جلو یک نیم سانت بیرون رفته و از قسمت هلال یقه نیز یک سانت پایین آمده و هلال یقه جلو را رسم می کنیم .

پیراهن دخترانه یقه ب ب

پیراهن دخترانه

   الگوی دامن و بالاتنه را از قسمت کمر از هم میچینیم و جدا می کنیم و سپس دامن لباس را دو برابر کمر گرفته و از روی پارچه برش می زنیم قسمت های اضافه را بصورت چین سوزنی و یا پیلی به بالاتنه و یا اگر خواستید به مابین دامن و بالاتنه یک کمر ۷ سانتی بزنید و دامن و بالاتنه را به کمر وصل کنید.

پیراهن دخترانه یقه ب ب

مقدار ۱/۵ الی ۲ سانتیمتر برای رویهم خور و ۳ تا ۴ سانتیمتر برای سجاف در خط مرکزی پشت در نظر بگیرید تا خط کمر گونیا کنید .(پیراهن دخترانه )الگوی جلو را از قسمت سرشانه کنار هم قرار دهید . طوری که در ناحیه گردن در کنار هم مماس هم باشند و از ناحیه حلق آستین ۲ سانتی متر روی هم قرار گیرند.

پیراهن دخترانه یقه ب ب

شما می توانید یقه را بصورت دالبر برش دهید. و سپس  دالبرهای یقه را ترسیم نموده و از روی آن رولت کنید .پیراهن دخترانه یقه ب ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس