۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

ورک شاپ طراحی لباس

ورک شاپ طراحی لباس

ورک شاپ طراحی لباس، کارگاه های آموزشی یک یا چند روزه ای هستند که به منظور رفع محدودیت های آموزشی و تکمیل دوره های طراحی لباس با حضور اساتید و هنرجویان و طراحان لباس برگذار می گردد. ورک شاپ ها برای آموزش های نهایی و تکمیلی در نظر گرفته می شود.(ورکشاپ الگوسازی و دوخت بارانی)

در ورک شاپ ها اهدافی همچون ایجاد خط فکری در هنرجویان و شرکت کنندگان، یادگیری تعاملی و گروهی و برطرف کردن ایرادات آموزش و اجرایی مد نظر است. برای برگذاری ورک شاپ باید برنامه ریزی، موضوع ورک شاپ، جزئیات، سبک یادگیری، زمان و مواد در نظر گرفته شود. حضور اساتید صاحب نظر و حرفه ای در طراحی لباس نیز از مهمترین اقدامات برگذاری ورک شاپ حرفه ای می باشد.

در ورک شاپ های طراحی لباس آکادمی هنر پارس که با مشارکت دانشکده شریعتی تهران برگذار می گردد، فضای مناسب آموزشی و همچنین حضور اساتید دانشکده و طراحان صاحب سبک کشور این ورک شاپ ها را از دیگر ورک شاپ ها متمایز می کند.

ورک شاپ طراحی لباس

ورک شاپ طراحی لباس

در ورکشاپ طراحی لباس از شرکت کنندگان درخواست خواهد شد تا در مدت زمان تعیین شده به طراحی و اجرای ایده های نو در طراحی لباس بپردازند. امکانات اولیه را برگزارکنندگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند. در مدت زمان اجرای ورک شاپ اساتید به بازدید از طرح های هنرجویان می پردازند و در برطرف کردن ایرادات به آنان کمک می کنند و هنرجویان را برای اجرای بهتر راهنمایی می کنند. در پایان از بین آثار انجام شده داوری توسط صاحب نظران انجام می گیرد و بهترین های دوره ورک شاپ انتخاب می گردند.(ورکشاپ شلوار مام استایل)

  برگذاری ورک شاپ های طراحی لباس این امکان را به طراحان و هنرجویان می دهد که با ایده های نو آشنا شوند و در جهت رفع درست نیاز های جامعه با ایده های جدید به طراحی مد و لباس بپردازند. در برگزاری ورکشاپ طراحی لباس معمولا موضوعات خاصی در نظر گرفته می شوند. مباحثی همچون زیبایی شناسی بصری، یا طراحی مد بر اساس چیدمان های طبیعت، فرم و رنگ در طراحی لباس و تکنیک ها و جنسیت سازی و ایجاد ایده های خلاق مطرح می گردد و مبنای ورک شاپ قرار می گیرند.

  آکادمی هنر پارس با برگذاری ورک شاپ های طراحی لباس با انواع موضوعات در طول دوره های آموزشی خود در راستای بهتر شدن طراحی ها و ایده ها به هنرجویان و طراحان جوان یاری می رساند. در این ورک شاپ ها می توان به اجرا و دوخت لباس های طراحی شده نیز پرداخت و در این زمینه نیز ایده های جدید را ایجاد کرد.

ورک شاپ طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس