۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

نکات خیاطی حرفه ای

نکات خیاطی حرفه ای

  در مقاله نکات خیاطی حرفه ای می خواهیمنحوه ترمیم قسمت نخ کش شده یک لباس بافتنی (بلوز و دامن مجلسی بافتنی) را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم.بسیار اتفاق می افتد که قسمتی از لباس های بافتنی با گیر کردن به جایی نخ کش می شوند شما با یادگیری نحوه ی دوختن آن فقط در چند مرحله می توانید به راحتی لباستان  را ترمیم کنید. با آموزش هنر خیاطی همراه آکادمی پارس باشید.(آموزش خیاطی تصویری رایگان)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

مرحله۱

ابتدا سوزن نخ (انواع نخ خیاطی ) شده را از حلقه نخ کش شده عبور بدهید.

نکات خیاطی حرفه ای

نکات خیاطی حرفه ای

مرحله۲

گره ای در انتهای حلقه نخ کش شده ایجاد نمایید.

نکات خیاطی حرفه ای

مرحله ۳

حالا سوزن را در پایه قسمت نخ کش شده قرار دهید.سوزن را از این قسمت وارد سمت دیگر کنید.

نکات خیاطی حرفه ای

مرحله ۴

   لباس را پشت و رو نمایید تا جایی که سوزن وارد آن شده است را مشاهده کنید.سوزن را کاملا به داخل بکشید. دقت کنید که به اندازه ای بکشید که تمام نخ کش عبور کند نه بیشتر.

نکات خیاطی حرفه ای

مرحله۵

   گره ای در پایه قسمت نخ کش شده ایجاد نمایید.به یاد داشته باشید که این برای بعد از زمانی است که نخ کش را به داخل لباس فرستاده اید. یعنی نخ کش داخل لباس قرار گرفته است و اینجا گره را ایجاد می کنید. برای محکم کاری، گره دیگری بزنید.

نکات خیاطی حرفه ای

مرحله۶

   حالا نخ های اضافی را ببرید. مقداری از نخ را کنار گره باقی گذارید. دقت نمایید که گره و دنباله اضافی آن را جدا نکنید.گره و دنباله اضافی آن باعث می شوند که قسمت ترمیم شده دوباره باز نشود.

نکات خیاطی حرفه ای

   برای رفع پرز لباس های بافتنی، استفاده از ماهوت پاک کن است، اما اگر ماهوت پاک کن در دسترس ندارید و شما پرز گرفته، می توانید به سادگی یک ماهوت پاک کن بسازید:

۱- یک مجله را لوله کنید و چسب پهن را به روشی دور آن بچسبانید که قسمت چسبنده اش رو به بیرون باشد. حالا شما یک ماهوت پاک کن دست ساز خواهید داشت و با گذاشتن آن روی لباس و یا در واقع به نوعی غلتاندن آن روی لباس، از شر پرزها خلاص خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس