۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

نکاتی برای پوشیدن لباس

نکاتی برای پوشیدن لباس

  با مقاله ی نکاتی برای پوشیدن لباس همراه ما باشید. با رسیدن فصل سرد سال این سوال برای همه ی ما پیش می آید که چه لباسی و چه طرحی از پارچه را در تیپ های پاییزی و زمستانی (رنگ پاییز امسال ) خود استفاده کنیم.در اینجا به شما چند طرح پارچه را پیشنهاد می دهیم و با استفاده از این طرح های و یا ترکیب آن ها با هم می توانید تیپ های جالب و شیکی ایجاد کنید.(انواع بوت زنانه جدید )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طرح راه راه

   پارچه با طرح راه راه تقریبا برای تمام فصول قابل استفاده است. اما اگر قصد دارید که از این طرح برای فصل پاییز استفاده کنید طرحی را انتخاب کنید که راه راه آن در(آموزش رنگ شناسی در طراحی لباس ) رنگ های گرم و تیره نظیر مشکی، قهوه ای یا آلویی در کنار سفید باشد و بیشتر با رنگ های فصل سرد سال هماهنگ باشد. طرح راه راه یکی از ساده ترین طرح ها برای ترکیب کردن با رنگ های متنوع و حتی با طرح دار دیگر است. (آموزش پانچو بدون الگو )

نکاتی برای پوشیدن لباسنکاتی برای پوشیدن لباس

نکاتی برای پوشیدن لباس

طرح چهارخانه

   این طرح امسال از طرح های پر طرفدار است که می توانید برای کت و یا پالتو آن را در نظر بگیرید. شما می توانید رنگ چهارخانه ها را با سایر لباس هایتان هماهنگ کنید، این روش یکی از ساده ترین روش های ترکیب لباس ها است.

نکاتی برای پوشیدن لباس نکاتی برای پوشیدن لباس

طرح پوست حیوانات

   طرح پوست حیوانات یکی از طرح هایی است که در فصل های پاییز و زمستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید لباسی با طرحی از رنگ های تیره یا خنثی بپوشید، این طرح گزینه خوبی خواهد بود. طرح پوست اغلب حالت مجلل تری نسبت به طرح های دیگر دارد و جذابیت بیشتری به شما می بخشد.

نکاتی برای پوشیدن لباس

نکات پوشیدن لباس

طرح پارچه با گل های تیره

   پارچه های گل دار طرح های دخترانه ای هستند، رنگ های روشن این طرح را می توانید برای تابستان استفاده کنید و طرح های تیره آن مناسب فصل پاییز و زمستان هستند. انتخاب این طرح پارچه یکی دیگر از روش هاییست که می توانید با آن رنگ های بیشتری به لباس های پاییز، زمستانی خود بیاورید.

نکاتی برای پوشیدن لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس