۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فشن بلاگر چیست

فشن بلاگر چیست

فشن بلاگر چیست ؟ و به چه کسانی گفته می شود؟ در این مقاله به توضیح این عنوان می پردازیم. حدوداً یک دهه از زمانی که پدیده وبلاگ نویسی مد و فشن(طراحی مانکن فشن ) ظهور کرده می گذرد. و بعد از مدت ها تلاش بی وقفه، حالا فشن بلاگر ها یا همان وبلاگ نویسان مد و فشن به عنوان بخشی از تشکیلات و دنیای فشن، پذیرفته شده اند و می بینیم که بسیاری از آنها در ردیف اول فشن شو های مهم و بزرگ نشسته اند، یا چهره کمپین های تبلیغاتی شده اند و روی جلد مجلات دیده می شوند. بعضی از آنها حتی کسب و کارهای مولتی میلیون دلاری راه انداخته اند و برای خودشان اسم و رسمی ساخته اند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

فشن بلاگر چیست

فشن بلاگر چیست

    اگر دوست دارید به یک فشن بلاگر تبدیل شوید.در این مقاله تعدادی راهکار را به شما آموزش می دهیم. درست مثل تولد هر چیز جدیدی، وبلاگ‌نویسی در حوزه فشن (سبک شناسی مد و فشن ) هم ابتدا به عنوان یک سرگرمی مطرح بود ولی بعد تبدیل به یک کسب‌وکار بسیار لوکس شد.

تاثیر عکس

   پشت سر یک وبلاگ‌نویس موفق حوزه فشن هم یک عکاس خوب قرار دارد. همان‌طور که وبلاگ‌نویسی حوزه فشن سودآور(رسیدن به شغل طراحی لباس ) است، عکاسی در این حوزه نیز درآمد‌زا است.  یک عکاس را از طریق شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید و سراغ کسی بروید که با کارهای او ارتباط برقرار می‌کنید.

فشن بلاگر چیست

فشن بلاگر

با برنامه باشید
وقتی تازه‌کار هستید، استمرار انتشار مطالب شما از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. سعی کنید هفته‌ای ۲-۳ مطلب جدید را در وبسایت منتشر کنید. اگر همت بالایی داشته باشید انتشار روزانه مطلب خیلی بهتر است که باعث افزایش بازدید از وبسایت شما می‌شود. جَنِل تِرز از وبسایت راوی مد خیابانی می‌گوید: وقتی دکمه انتشار را در وبسایت می‌زنید، به خود شک نکنید. دو سال پیش که کارم را شروع کردم هنوز به خودم اعتماد نداشتم. من همیشه به کارم شک داشتم ولی الان می‌دانم چه توانایی‌های دارم.

فشن

ارتباط با وبلاگ نویسان دیگر

   شاید اینکه با سایر وبلاگ‌نویس‌های این حوزه ارتباط برقرار کنید، دلهره‌آور باشد اما ساختن یک رابطه خوب با دوستان وبلاگ‌نویس دیگر فقط به شما کمک می‌کند تا زودتر به هدف خود برسید. در ابتدا سعی کنید مطالب وبلاگ‌ های دیگر را بخوانید و حتماً در زیر مطالب آنها نظر بگذارید. خوب است که با سایرین ارتباط برقرار کنید همه شما سوار یک کشتی هستید. سعی کنید برای گرفتن نصیحت به آنها مراجعه کنید و یادتان نرود با طرفداران آن وبسایت‌ها نیز ارتباط برقرار کنید. اگر از موضوع یک وبلاگ خوش‌تان می‌آید و یا اینکه حوزه کاری آنها با شما شباهت دارد، شانس اینکه خوانندگان وبسایت آنها به مطالب شما هم علاقه‌مند شوند، خیلی بالاست.

فشن بلاگر چیست

   برای شروع یک وبلاگ شما باید سبک نوشتاری مخصوص به خود را داشته باشید. همچنین باید بدانید که این مسیر مخصوص به شماست. همیشه کار شما همراه با آزمایش و خطاست. هیچوقت کامل نیست و نخواهد شد.به طور خلاصه باید از اشتباهات خود درس بگیرید، مهم هم نیست چقدر این اشتباهات بزرگ یا کوچک هستند. همیشه پذیرای تغییرات باشید. همه چیز در حال تغییر است و این برای بقای وبلاگ شما از اهمیت برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس