۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دوخت شلوار کشی بدون الگو

شلوار کشی بدون الگو

با مطالعه ی این مقاله به راحتی می توانید دوخت شلوار کشی بدون الگو  را برای خود طراحی کرده و بدوزید. برای آموزش الگوی انواع شلوار هم می توانید از کتاب الگوسازی برای شلوار به روش مولر و پسران استفاده کنید.در این کتاب روش ترسیم الگوهای پایه ی دامن و شلوار ، هر کدام به طور جداگانه توضیح داده شده است که همراه با تصاویر، آموزش و یادگیری را آسان تر می کند. هم چنین مدل های متنوع دامن و شلوار با جیب و کمر، و یا ساده ی بدون جیب و کمر، شلوار تنگ و یا گشاد، نمونه های زیادی همراه با رسم الگوها آورده شده که برای کسب تجربه ی بیش تر در زمینه ی الگوسازی مفید است. همچنین در این کتاب روش الگوسازی و رسم الگوهای پایه و ساخت شابلون …

شلوار تنگ کشی بدون الگو

ابتدا پارچه را دولا و بعد چهار لا می کنیم. از طرف چهار لا بسته به اندازه ی قد شلوار پایین می اییم نقطه ی ۲ بدست می ایداز نقطه ۱به اندازه یک چهارم دور باسن داخل می شویم نقطه ۳ به  دست می اید. ۱ به ۲ برابر با ۳ به۴ . از نقطه ی ۳ ؛ ۳ سانتی متر داخل می شویم. از نقطه ی ۳ به اندازه ۲۵ تا ۳۰ سانت پایین می اییم که نقطه ۶ بدست می اید. نقطه ی ۵ را به ۶ هلال می کنیم.

شلوار کشی

دوخت شلوار کشی بدون الگو: فاصله ی  ۲ تا ۴ رو به چهار قسمت ۵ سانتی متری تقسیم می کنیم که در شکل نشان داده شده و شماره گذاری شده است. و از نقطه ۸ را به ۶ وصل می کنیم و از یک دوم ان به اندازه ی ۵ سانتی متر داخل شده و ۸ را به ۶ هلال می کنیم. فاصله ی ۷ تا ۸ را نصف کرده ۵ سانتی متر بالا می رویم و از ۷ به ۸ هلال می کنیم.(الگوی لباس کشی)

دوخت شلوار کشی بدون الگو

آموزش : سرکار خانم راد

 الگوی شلوار کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس