۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

رنگ آمیزی پوست در طراحی لباس

رنگ آمیزی پوست در طراحی لباس

در رنگ آمیزی پوست ابتدا مانکن نُه سر را طراحی می کنیم، پس از طراحی حرکت مانکن، لباس و چین و چروک های آن، شروع به رنگ آمیزی پوست می کنیم. برای رنگ آمیزی پوست در صورتی که مانکن سفید پوست باشد از مارکر های تاچ ( کد ۱۴۲ – ۱۳۴ – ۲۶ – ۱۳۱ – ۱۳۳) و مداد رنگی پلی کروم ( کد ۱۸۲ – ۱۸۷ – ۲۸۳ – ۱۸۶ ) استفاده می شود و در صورتی که مانکن سیاه پوست باشد از مارکر تاچ (کد BR 103 و BR ۹۶) و مداد رنگی پلی کروم (کد ۲۸۳ و رنگ مشکی با کد ۱۹۹) استفاده می کنیم.

با توجه به سردی و گرمی رنگ ها دو تا سه طیف رنگی را که با هم، هم خانواده هستند انتخاب می کنیم و با در نظر گرفتن برجستگی ها و نور روی پوست رنگ آمیزی آن را شروع می کنیم. ابتدا از رنگ های روشن تر استفاده می کنیم و تقریبا تمام پوست به جز نقاطی که به نور احتیاج داریم را رنگ می کنیم و سپس با رنگ های تیره تر قسمت های فرو رفته و قسمت های کناری بدن را سایه می زنیم، می توانیم با رنگ سوم یا میانه ( رنگی که بین تیره و روشن است) یکبار دیگر روی کل پوست یک لایه دیگر رنگ کنیم تا پوست یکدست تر به نظر برسد.

پس از اتمام رنگ آمیزی پوست با مارکر با استفاده از مداد رنگی، سایه های بیشتری ایجاد می کنیم. استفاده از مداد رنگی جزئیات بیشتری به کار می دهد و در نتیجه کار طبیعی تر به نظر می رسد. از مداد رنگی بیشتر برای نقاط تیره تر و جاهایی که به سایه احتیاج داریم استفاده می کنیم. برای اینکه نور بیشتری روی پوست ایجاد کنیم می توانیم از اکریلیک رقیق شده یا مداد گچی سفید یا خودکار ژله‌ای سفید استفاده می کنیم.

برای استفاده از دوره جامع آموزش طراحی لباس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس