۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دانلود رایگان کتاب اموزش خیاطی به روش مولر

با دانلود رایگان کتاب اموزش خیاطی به روش مولر همراه ما باشید. برای تهیه ی کتاب خیاطی می توانید به سایت پارس دوک مراجعه نمایید. در ادامه به آموزش رسم الگویپیراهن مجلسی می پردازیم . این آموزش طبق متد مولر ارائه میشود.متراژ پارچه مورد نیاز برای این مدل:

گیپور: یک قد از شانه تا زمین+ یک قد آستین + یک قد از خط ران تا زمین + مقدار بلندی دنباله

برای آستر همین مقدار منهای قد آستین

دانلود رایگان کتاب آموزش خیاطی به روش مولر

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

 

دانلود کتاب آموزش خیاطی به روش مولر

کتاب آموزش خیاطی مولر: الگوی اولیه ی مولر را رسم کرده وخط قرمز را که قد ران است یعنی دور محلی که برجستگی باسن تمام میشود را روی الگو علامت میزنیم. این قد از شانه تا اینجا روی بدن اندازه گرفته میشود و روی الگو از شانه همین مقدار را پایین آمده و علامت زده میشود.

   پنس جلو را موقتا از زیر با چسب میبندیم سپس سرشانه ها را ۳قسمت کردم و باز یقه ی جلو و پشت را روی خط وسط جلو و پشت علامت زده شده است.

 

دانلود رایگان کتاب آموزش خیاطی به روش مولر

کتاب اموزش خیاطی به روش مولر

    یقه ی هفت (طراحی با خط سبز)  را روی الگو طراحی شده است.روی الگوی پشت از کارور به صورت هلال به بازی یقه ی پشت وصل کردم که این خط مربوط به یقه ی پشت آستری است.

دانلود رایگان کتاب آموزش خیاطی به روش مولر

   قسمت های اضافی یقه را حذف کردم واز پهلوهاووسط پشت روی خط قرمز ۲سانت داخل شدم سپس باید کنترل کنیم که بعدازاین تنگ کردن خط ران مجموع خطوط قرمزمساوی با یک دوم ران باشد . و منظور از دور ران همان دور محلی است که برجستگی زیر باسن تمام میشود و به ران میرسیم.

خیاطی مولر

   لقی های یقه ی پشت را میبندیم والگوی جلو را طبق عکس برش عصایی میکنیم و همان طور که دیدید تکه ی کوچک الگوی پشت را به الگوی پشت چسبانده  و بعد لقی گیری می کنیم.
دانلود رایگان کتاب آموزش خیاطی به روش مولر

   الگوی جلو برش دار شد و لقی هاش بسته خواهد شد .از الگوی برش دار شده ی جلو برای آستر جلو استفاده میکنیم

از الگوی جلو قبل از برش دار کردن برای گیپور جلوی لباس استفاده میکنیم .با رعایت این نکته که پنس کمر به پهلو منتقل میشود. پنس شانه ها هم به همون شکل بسته بماند و دو تا لقی که روی الگوی جلو برای یقه بستیم روی الگوی جلو برای گیپور هم می بندیم.

دانلود رایگان کتاب آموزش خیاطی به روش مولر

خیاطی به روش مولر

 الگوی پشت

   ابتدا از نوک مداد صورتی۴۰الی۵۰سانت به راست رفته و بعد از نوک مدادصورتی به اندازه ی بلنوی دنباله روی زمین پایین می رویم  وخط سبز را که با مداد زرد نشان داده شده رسم می کنیم. این الگوی گوده ی پشت است که دنباله دارشده الگوی گوده از محل نوک مدادصورتی روی دولای بسته قرارمیگیرد ومحل نوک مداد سبزچین میخورد واین گوده در وسط پشت پیراهن دوخته میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس