۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت‌سازی پارچه چهار‌خانه

جنسیت‌سازی پارچه چهار‌خانه

وقت بخیر دوستان عزیز، با آموزش جنسیت‌سازی پارچه چهارخانه در خدمتتون هستیم.این آموزش توسط سرکار خانم پیرهادی تهیه و تنظیم گردیده است .

جنسیت‌سازی پارچه چهار‌خانه

آموزش جنسیت سازی پارچه چهار خانه

جنسیت‌سازی پارچه چهارخانه: ابتدا مانکن نُه سر را طراحی می کنیم . پس از طراحی حرکت مانکن ، لباس و چین و چروک های آن شروع به رنگ آمیزی پوست می کنیم.

برای رنگ آمیزی پوست از مارکر های تاچ ( کد ۱۴۲ – ۱۳۴ – ۲۶ ) و مداد رنگی پلی کروم ( کد ۱۸۲ – ۱۸۷ – ۲۸۳ ) استفاده شده است . در صورتی که مانکن سیاه پوست باشد از مارکر تاچ کد BR 103 و BR ۹۶ استفاده می کنیم . با در نظر گرفتن برجستگی ها و نور روی پوست رنگ آمیزی آن را شروع می کنیم . ابتدا از رنگ های روشن تر استفاده می کنیم و تقریبا تمام پوست به جز نقاطی که به نور احتیاج داریم را رنگ می کنیم و سپس با رنگ های تیره تر قسمت های فرو رفته و قسمت های کناری بدن را سایه می زنیم .

پس از اتمام رنگ آمیزی پوست با مارکر با استفاده از مداد رنگی سایه های بیشتری ایجاد می کنیم . استفاده از مداد رنگی جزئیات بیشتری به کار می دهد و در نتیجه کار طبیعی تر به نظر می رسد . برای این که نور بیشتری روی پوست ایجاد کنیم می توانیم از اکریلیک رقیق شده یا مداد گچی سفید ( فابر کاستل ) یا خودکار ژله ‌ای سفید استفاده کنیم . بعد از اتمام کامل رنگ پوست شروع به رنگ آمیزی لباس می کنیم .

برای جنسیت سازی پارچه ی چهارخانه پس از طراحی کامل لباس و چین و چروک ها شروع به کشیدن پترن چهارخانه میرکنیم و به این نکته توجه می کنیم که خطوط چهار خانه در چین و چروک های لباس شکسته شود . پیشنهاد می شود که همیشه پترن را ابتدا با اتود و کمرنگ طراحی کنید تا هنگام رنگ آمیزی پارچه ، کار لک نشود . در این کار از سه رنگ مارکر صورتی ، سرخابی ، و مرجانی استفاده شده است . ابتدا با رنگ صورتی شروع به رنگ آمیزی لباس می کنیم .

طراحی رایگان لباس

و کل قسمت مورد نظر را رنگ می کنیم . توجه کنید که در کار با مارکر باید به صورت مرحله به مرحله لباس را رنگ آمیزی کنید و رنگ آمیزی یک قسمت را کامل کرده و سپس سراغ قسمت بعدی می رویم این کار باعث می شود تا رنگ ها به خوبی در هم ترکیب شوند . سپس با استفاده از رنگ سرخابی سایه های تیره تر ایجاد می کنیم و با ترکیب رنگ سرخابی و رنگ مرجانی کمی سایه با این رنگ متفاوت ( مرجانی ) ایجاد می کنیم تا جنسیت پارچه تافته را بهتر نشان دهیم .

با مداد رنگی کمی تیره تر از پارچه سایه های بیشتری ایجاد می کنیم و بافت یک دست تری به لباس می دهیم . سپس با استفاده از مداد سفید نور مورد نظر را روی لباس ایجاد می کنیم . و پس از آن با خودکار ژله ای سفید به صورت هاشوری خطوط منظمی را در غالب پترن چهار خانه می کشیم . در این مرحله با روان نویس یا مداد رنگی مشکی کار را دور گیری می کنیم .

برای رنگ آمیزی کیف ابتدا پترن مورد نظر را مانند لباس با استفاده از اتود طراحی می کنیم و سپس با مارکر مشکی شروع به رنگ آمیزی می کنیم و چون جنسیت کیف چرم است به این نکته توجه می کنیم که نقاطی را به عنوان نور ، سفید باقی بگذاریم . سپس با مداد رنگی مشکی سایه های بیشتر و دقیق تری ایجاد می کنیم تا کار طبیعی تر به نظر برسد .

هم چنین خطوط پترن را با روان نویس مشکی مجددا مشخص می کنیم . برای رنگ آمیزی حلقه چوبی وسط کیف از دو رنگ قهوه ‌ای تیره و روشن استفاده شده است و برای حرف F وسط حلقه ابتدا با خودکار اکلیلی طلایی طرح مورد نظر رنگ شده و سپس با مداد رنگی قهوه‌ای قسمت پایین آن سایه زده شده است

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس