۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

برند فندی

برند فندی در سال ۱۹۲۵ توسط ادواردو و ادله فندی تاسیس شد. از زمان تاسیس این شرکت خط تولید آن به سمت تولید لباس و لوازم جانبی با کیفیت و بروز جهت گیری کرده است.این برند که در ابتدای کار طراحی هایی از جنس چرم و خز کیف و کفش را وارد بازار کرد، از همان ابتدا معروفیت خود را با طراحی های چشم نواز و لوکس کیف بدست آورد، که هرکدام آن ها نماینده یک اثر هنری می باشد.در سال ۱۹۶۵ مسئولیت طراحی ها از سوی این برند به کارل لاگرفیلد (طراح کنونی شانل) سپرده شد. در سال ۱۹۶۶ اولین خط تولید کیف وکفش فندی در آمریکا و پس از آن در ژاپن راه اندازی شد و در سال های بعد این برند شهرتی جهانی به خود گرفت.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

 

شهرت جهانی فندی به سبب طراحی های کاربردی وخاص کیف هایش است.
اما این برند خط ready to wear را در سال ۱۹۷۷ راه اندازی کرد. در بین سالهای ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ خط تولیدی خود را با طراحی های لباس مردانه، جین،عینک و عطر گسترش داد.

لوگو برند فندی متشکل از دو حرف انگلیس f ، که بعضا به یک پازل تشبیه می شود که به Fendi furs اشاره دارد.این لوگو که در سال ۱۹۶۶ توسط کارل لاگرفلد طراحی شده در اکثرا طراح های این برند نقش اصلی را ایفا می کند. رنگ سیاه لوگوی این برند تمثیلی از تسلط در طراحی، برتری و ظرافت در این برند است.


در سال ۱۹۷۷ سیلویا فندی (از نوادگان فندی) بانگاهی منحصر به فرد و متفاوت کیف باگتی را طراحی کرد که به سبب سبک مینیمالیسیتیی به سرعت شهرت جهانی گرفت و به یکی از موفق ترین طرح های کیف دستی در تمام دوران خود تبدیل شد که تاکنون ۹۰۰۰۰۰ تعداد از این کیف در جهان به فروش رفته است.

برند فندی برند فندی

در سال ۲۰۰۵-۲۰۰۶ فندی با طراحی کیف اسپای ،موفق به کسب عنوان بهترین طراحی کیف شد.

برند فندی

فندی طراحی های موفق دیگری در طراحی کیف داشته که (bb-bag, to you, bag du jour, doctor b-bag) نمونه هایی از این طراحی ها می باشد.

برند فندی

در سال ۲۰۰۹با طراحی کیف مدل پیکابو انقلابی دوباره در طراحی های کیف به پا کرد.
افراد مشهوری همچون ادل، کارا دلوینگ و … از این مدل کیف به مراتب استفاده کرده اند.

برند فندی

برند فندی دارای ۲۸ نوع عطر است که اولین نسخه ی آن در سال ۱۹۸۵ ایجاد شد و جدیدترین آن در سال ۲۰۱۵ با همکاری چندین برند دیگر طراحی شد.

برند فندی

از دیگر خطوط طراحی در فندی طراحی های عنک آفتابی می باشد.طیف وسیعی از عینک آفتابی فندی فوق العاده شیک و لوکس می باشد. عینک آفتابی فندی به شما یک سبک خاص، نگاه جذاب و با تن خیره کننده از قبیل قهوه، برنز، طلا و عمیق قرمز و البته، جزء اصلی سیاه و سفید بطوریکه مناسب با تعریف هر رنگ پوست است. الگوهای ظریف مانند گل واستفاده ا ز لوگوی برند در مقابل گوشه ای از قاب نیز فوق العاده زنانه و است. عینک برند مردانه فندی در وب سایت تاپ تن در رده اول را بخود اختصاص داده است.

برند فندی برند فندی برند فندی
در حال حاضر، فندی یکی از پیشگامان بازار مد است و موفقیت های عظیم با باز کردن فروشگاه ها در تمام نقاط جهان، از جمله دبی و سایر کشورها کسب کرده است. یک ارزیابی در سال ۱۹۹۵، نشان داد که فندی بیش از ۳۸۰ کارمند و همچنین ۲۰۰۰نفر که در فعالیت های مختلف مرتبط با کار درگیر شدند. حدود ۷۰ درصد از تمام تولید در فندی صادر می شود، و این شرکت بیش از یک صد بوتیک ها، ۲ فروشگاه های مستقیم فندی در نیویورک و رم، و همچنین ۶۰۰ نقطه مختلف در سراسر جهان و در ایتالیا را داراست.

فندی سمبل زرق و برق شده است. فندی یک مثال عالی از یک نام تجاری است که بسیار کوچک آغاز شد و با استفاده از مهارت های خلاق و مواد با کیفیت بالا، در طول سال ها رشد کرده تا در نهایت تبدیل به یک پدیده مد و سبک شده است.

سبک کلی فندی کلاسیک و پیچیده با نفوذ قوی ایتالیایی است و ورودی کارل لاگرفیلد قطعا به این نام تجاری روح خلاق اضافه کرده است که تاکنون در خط مقدم صنعت مد امروز باقی مانده است.

فندی فشن شو ۲۰۱۶ خود را به مناسبت نودمین سالگرد تاسیسش به نام نقوش و افسانه های کهن را در شهر رم به نمایش گذاشت.در این کلکسیون اثرات تاریخی و ارتباط قوی خود با شهر رم را به تصویر کشید.(کلکسیون ۲۰۱۶ فندی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس