۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

انتخاب لباس شب متناسب با فرم بدن

انتخاب لباس شب متناسب با فرم بدن

انتخاب لباس شب شیک اگر متناسب با فرم بدن نباشد به همان اندازه خطرناک نیز می شود. یک انتخاب اشتباه در لباس شب می تواند ظاهری ناآراسته برای شما به ارمغان بیاورد. دقت در تیپ بدن، رنگ پوست و جنس پارچه از نکات مهم انتخاب لباس شب می باشد.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

انتخاب لباس شب مناسب برای زنان با فرم ساعت شنی

اگر فرم بدن شما ساعت شنی می باشد یعنی کمرتان باریک و قسمت سینه و باسن شما پهن است و شما همچون ساعت شنی دیده می شوید، در انتخاب لباس شب قسمت سینه و باسن شما باید برجسته نشان داده شود. خانمهایی با این فرم بدن باید لباسهای چسبان، دامن های مدل ماهی و یا لباسهایی که از باسن گشاد می شوند را ترجیح بدهند تا شیک و ترند دیده شوند. بویژه خانمهایی با سینه ی برجسته، لباسهایی که در قسمت سینه کمی پوشیده می باشد را ترجیح بدهند ظاهری شیک و ترند و ظریف پیدا می کنند. جدای از این، می توانید با انتخاب دامن های کلوش و بالاتنه رومی، نقاط مثبت خود را به زیبایی نشان می دهید.

انتخاب لباس شب متناسب با فرم بدن

انتخاب لباس شب مناسب برای خانمهای باسن دار

خانمهایی که پایین تنه ی انها نسبت به بالا تنه اشان کمی پهن تر است، دقت در انتخاب لباس شب برایشان بسیار مهم و حیاتی است. برای این تیپ بدنی بجای انتخاب لباس از بالا تا پایین تنگ، لباسهایی که تا زیر سینه تنگ می باشد و از کمر به پایین گشاد، لباسهایی با فرم A را ترجیح بدهند تا بسیار شیک و ظریف دیده شوند.

برای پهن تر نشان دادن شانه ها و قسمت بالاتنه انتخاب لباسهایی با بند پهن و حتی لباسهای دکلته به کمتر شدن حجم پایین تنه کمک می کند. در انتخاب لباس شب اعضای برجسته ی خود را تا حد ممکن پوشانده و در فرم کلی بدن تعادل ایجاد کنید. در لباسهای شب استفاده از پارچه های زرق و برق دار در رنگی حتما در قسمت بالاتنه بکار رود تا فرم کلی بدن را متناسب کنبد.

انتخاب لباس شب متناسب با فرم بدن

انتخاب لباس شب مناسب برای خانمهایی با فرم مستطیل

افرادی که سایز شانه ها تا باسن شان به یک اندازه است و بدنشان فاقد هرگونه منحنی می باشند، باید به سمت لباسهایی بروند که اعضای منحنی بدن خود را برجسته نشان دهد. استفاده از لباسهایی با یقه ی هفت باز برای ایجاد تعادل در بالاتنه و در قسمت کمر تنگ شده لباسهای بلند که اعضای منحنی بدن را کاملا پررنگ کنند.

انتخاب لباس شب متناسب با فرم بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس