۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی مانتو پانچو خانم عمرانی

الگوی مانتو پانچ خانم عمرانی

 با آموزش رسم الگوی مانتو پانچ خانم عمرانی همراه ما باشید . قد کلی لباس را که از روی سرشانه متر را می گذارید و از روی سینه رد میکنید و تا هر جا دوست داشتید اندازه میگیرید.نصف اندازه پشت گردن. این اندازه را دقیقا از پشت گردنتان کیپ کیپ اندازه بگیرید و این اندازه را نصف کنید.اندازه سرشانه  خودتان را از جاییکه دقیقا گردن شروع شده بگیرید تا دقیقا استخوان سر شانه که تمام می شود  و دست شروع میشود.از جایی که اندازه سرشانه تمام شده بود قد دست شروع میشود تا هر جایی که بخواهید آستینتان باشد.(دوخت پانچو زمستانی)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگوی مانتو پانچو خانم عمرانی

   این اندازه ها را که به دست اوردید مثل شکل زیر روی کاغذ الگو، کاغذ پوستی یا روغنی یا حتی روزنامه، یک مستطیل با این اندازه ها رسم کنید.

مراحل رسم الگو

الگو پانچو مرحله ۱

   از قسمت ۱/۲ پشت گردن به اندازه ۲ سانتی متر به سمت بالا عمود رسم میکنیم که این نقطه، نقطه ی یقه است.همچنین از قسمت سرشانه هم به اندازه ی ۱ سانتی متر به سمت پایین خط عمود رسم میکنیم که نقطه ی سرشانه می باشد.الگو پانچو حریر

الگوی مانتو پانچو خانم عمرانی

الگوی مانتو پانچو

الگو پانچو مرحله ۲

   مثل عکس زیر میتوانید الگو رو هلال کنید. برای پایین کار، از خط مرکز وسط حداقل ۱۰ سانتی متر را روی خط مستطیل بکشید. همچنین بهتر است که از خط دست هم برای هلال کردن، چند سانت اول خط حتما عمود باشد و بعد به سمت پایین هلال شود.

الگوی مانتو پانچو خانم عمرانی

الگو پانچو مرحله ۳

الگوی کشیده شده را از روی کاغذ ببرید. این الگوی قسمت پشت پانچو است که باید روی دولای بسته پارچه قرار بگیرد.

الگوی مانتو پانچو خانم عمرانی

مانتو پانچو

الگو پانچو مرحله ۴

   برای طراحی یقه از خط مرکز تا اندازه بازی یقه که می خواهیم داشته باشیم رو علامت میزنیم و از گوشه یقه به این نقطه خط می کشیم. بهتر است که انتهای خط کمی منحنی باشد که راحت دوخته شود و بهتر روی تن بشیند. اگر از اندازه یقه مطمئن نیستید از اول خیلی باز نکنید. اگر تنگ شد بعدا توی دوخت میتوانید اضافه ها را ببرید.

الگوی مانتو پانچو خانم عمرانی

الگو پانچو مرحله ۵

  الگوی مانتو پانچ باید با هم یکی باشد و فقط در قسمت یقه با هم متفاوت هستند. دقت کنید که که پشت بسته و قسمت جلو باز است. پس الگوش پشت رو روی دولای بسته پارچه قرار بدهید و الگوی جلو را روی دولای باز پارچه . برای راحتی کار و مصرف کمتر کاغذ ، میتوانید بعد این که قسمت پشت را روی پارچه برش دادید، یقه جلو را روی همون الگوی پشت رسم کنید و ببرید.الگوی مانتو پانچو خانم عمرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس