۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی لباس بچه دخترانه

الگوی لباس بچه دخترانه

با آموزش الگوی لباس بچه دخترانه همراه ما باشید . این پیراهن دخترانه به صورت یقه ب ب می باشد .برای الگوسازیِ این مدل پیراهن ابتدا قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   پایین دامن الگو را به اندازه ی ۳ سانتی متر فون کرده و به زیر بغل به صفر برسانید ( خط بنفش ).یقه ی این مدل اصلا گشاد نشده اما اگر شما یقه را از گوشه ی گردن به اندازه ی ۰٫۵ سانتی متر و از وسط جلو و وسط پشت به اندازه ی ۱ الی ۲ سانتی متر گشاد کنید بهتر است( خطوط آبی ) .

الگوی لباس بچه دخترانه

   بعد قسمت سرشانه ی جلو و پشت را به هم وصل کنید(الگوی بالاتنه بچه گانه) به صورتی که سرشانه ها در قسمت گوشه ی گردن در حلقه ی یقه کاملا کنار هم قرار بگیرند و با هم مماس باشند اما در قسمت حلقه آستین باید حلقه ی پشت را به اندازه ی ۲ سانتی متر روی حلقه ی جلو بیاورید .(الگو لباس بچه)در همین حالت قرینه ی این الگو را در سمت دیگه ی خط وسط جلو بکشید تا الگوی شما به شکل زیر دربیاد :

الگوی لباس بچه دخترانه الگوی لباس بچه دخترانه

الگوی لباس بچه

   یقه را طبق مدل روی الگوی کامل طراحی کنید ( خطوط سبز ) .از روی یقه یک کپی تهیه کنید .حتما روی خطوط سرشانه را یه علامت بزنید ( خطوط زرد ) و پشت پارچه این علامتها را با کاربن و رولت بکشید.چسبِ خطوط سرشانه ی جلو و پشت را از هم باز کنید .الگو را از خطوط آبی قیچی کنید .

الگوی لباس بچه دخترانه

الگوی جلو را از خط وسط جلو قیچی کرده و قسمت قرینه ی آن  را دور بریزید .(الگوی لباس بچه گانه دخترانه)الگوی جلوی بالاتنه در دولای بسته ی پارچه و الگوی پشت در دولای بازِ پارچه برش میخورند ( چون به خط وسط پشت زیپ دوخته میشود) .  الگوی یقه هم به صورت کامل یک بار روی دولای پارچه برش میخورد .الگوی لباس بچه دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس