۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

استخدام خیاط در تهران و شرایط آن در آکادمی هنر پارس

استخدام خیاط در تهران و شرایط آن در آکادمی هنر پارس

آکادمی هنر پارس اقدام به استخدام خیاط در تهران می‌کند. این آکادمی برای استخدام کردن مدرسان طراحی لباس و خیاطی، شرایطی بسیار ویژه قرار داده است. آکادمی هنر پارس یکی از مؤسساتی است که در حوزه طراحی و دوخت لباس فعالیت می‌کند. این آموزشگاه به‌صورت بین‌المللی به فعالیت پرداخته و در حوزه مد و لباس جایگاه ویژه‌ای در کشور ما دارد. آکادمی هنر پارس غیر از این‌که در حیطه تولید لباس‌های مد روز به فعالیت می‌پردازد، شرایطی در این موسسه قرار داده است که دانش ‌آموزان مختلفی بتوانند به فرا گرفتن حرفه‌ای خیاطی و طراحی لباس بپردازند. به این منظور بستر مناسبی برای این دانش آموختگان فراهم کرده تا بتوانند حرفه موردنظر خود را به‌صورت تئوری و عملی آموزش ببینند. به همین علت است که آکادمی طراحی و تولید لباس هنر پارس اقدام به استخدام خیاط در تهران و همچنین استخدام مدرس خیاطی نموده است تا بتواند توسط این افراد حرفه خیاطی را به دانش آموختگان آموزش دهد.

دانش ‌آموختگان حرفه‌ای خیاطی در آکادمی هنر پارس می‌توانند به‌صورت خصوصی و نیمه خصوصی به یادگیری بپردازند و در مدت زمان کوتاهی علم خیاطی را فرا بگیرند. البته تخصص مدرسان بسیار مهم است و به همین دلیل آکادمی هنر پارس نسبت به این مسئله بسیار حساس بوده و به استخدام خیاط در تهران با شرایط مطلوب و تخصص بالا می‌پردازد، تا بتواند به‌صورت تمام و کمال دانش آموختگان خود را در حوزه خیاطی و طراحی لباس آموزش بدهد. آکادمی هنر پارس برای جذب بهترین مدرسان خیاطی و طراحی لباس شرایط بسیار مطلوبی را در نظر گرفته است تا مدرسان خیاطی را استخدام نماید. در ادامه این مطالب این شرایط را به‌صورت خلاصه بیان خواهیم نمود.

استخدام خیاط در تهران و شرایط آن در آکادمی هنر پارس

شرایط استخدام خیاط در تهران در آکادمی هنر پارس:

همان طور که گفته شد آکادمی هنر پارس شرایط خاصی برای استخدام خیاط در تهران قرار داده است. این شرایط باعث می‌شود طراحان و خیاطان بتوانند به‌راحتی جذب این آکادمی شده و به تدریس در آن بپردازند. مهم‌ترین شرایط این است که این آکادمی برای مدرسان طراحی و دوخت لباس شرایط استخدامی قرار داده است و این افراد را در آکادمی مربوطه استخدام خواهد کرد و این می‌تواند مزیت بسیار بزرگی نسبت به شرایط حق التدریسی داشته باشد. زیرا افراد حق التدریس شامل تسهیلات و حقوق و مزایای بالا نیستند و همچنین برای ایشان بیمه‌ای تعلق نخواهد گرفت. در آکادمی هنر پارس مدرسان خیاطی و طراحی لباس، آینده شغلی داشته و تحت نظر بیمه قرار خواهند گرفت و در کنار محیط کاری باثبات خود می‌توانند با امید به آینده به‌صورت تمام و کمال حرفه خود را در اختیار دانش آموختگان قرار بدهند. البته آکادمی هنر پارس برای این مدرسان انواع و اقسام تجهیزات خیاطی را در قالب کارگاهی مجهز قرار داده است تا مدرسان بتوانند به‌صورت عملی تجربه‌های خود را در اختیار دانش آموختگان قرار دهند. افرادی که قصد فعالیت در آکادمی هنر پارس را دارند می‌دانند که این آکادمی حقوق بسیار بالایی برای مدرسان در نظر گرفته است و این افراد می‌توانند نسبت به مشاغل دیگر بی‌نیاز باشند و به‌راحتی وقت و انرژی خود را در اختیار این آکادمی و دانش ‌آموختگان آن قرار بدهند.

زیرا با حقوق مناسب مطمئناً هر فردی راندمان کاری خود را بالا برده و از نظر تأمین مخارج زندگی خود اطمینان خاطر خواهد داشت. به همین دلیل برای شغل خود همه تلاش خود را به کار می‌گیرند باوجود این شرایط مطلوب می‌توان گفت این شغل برای مدرسان خیاطی در آکادمی هنر پارس می‌تواند مزیت‌های بسیار بیشتری نسبت به دانشگاه‌ها و مؤسسات دیگر آموزشی داشته باشد. زیرا علاوه بر این‌که این افراد می‌توانند با حقوق و مزایای مناسبی به فعالیت بپردازند در حوزه بین‌المللی حرفه خود را به کار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس