۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس با گلبرگ گل ها

آموزش طراحی لباس با گلبرگ گل ها

در آموزش طراحی لباس با گلبرگ گل ها به تکنیک استفاده از گلبرگ ها و یا بسیاری از وسایل دیگر می پردازیم.تصویرسازی مد (تکنیک تصویرسازی در مد ) یکی از مراحل ابتدایی طراحی لباس است که طراحان برای ثبت ایده‌ ها و الهامات خود از آن استفاده می‌کنند. هر طراح با خطوط ویژه خود یا تکنیکی که با آن راحت‌ تر است به رسم لباس مورد نظر بر روی بدن یک انسان می‌پردازد تا تصویر نهایی لباس را تجسم کند.

آموزش طراحی لباس با گلبرگ گل ها

   تصویرسازی مد (طراحی مد ) علاوه بر ثبت ایده‌ ها ممکن است باعث دریافت ایده‌ های جدیدی هم باشد. لکه‌های آبرنگ، خطوط هندسی و… که به سادگی روی کاغذ قرار می‌گیرند هرکدام می‌تواند منشأ الهامی برای یک برش خاص در لباس باشد. هنرمندان بسیاری نه تنها از گلبرگ های گل بلکه با استفاده از مواد خوراکی و یا میوه ها ایده ها و طرح های خلاقانه ی جالبی را ایجاد می کنند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱آموزش طراحی لباس با گلبرگ گل ها آموزش طراحی لباس با گلبرگ گل ها آموزش طراحی لباس با گلبرگ گل ها آموزش طراحی لباس با گلبرگ گل ها

آموزش طراحی لباس با گلبرگ

   ایده های زیادی در رابطه با غذاهای رایج خانگی مثل لوبیا، بیسکویت، میوه جات و… اجرا شده است. غذاهایی که از داخل قفسه های یخچال به بوم های نقاشی کشیده شده اند. ادگار آرتیس (Edgar Artis) یک هنرمند تصویرگر است . این هنرمند که تاکنون خلاقیت های زیادی از خود نشان داده است در مجموعه تصویرسازی های جدید خود از اشیاء روزمره برای به تصویر کشیدن لباس های شب استفاده کرده است. اشیائی چون پاستیل، صدف، کیوی، پنبه و غیره…(طراحی لباس با کلاژ )

آموزش طراحی لباس

   ادگار آرتیس این مدل ها را در حالت ها و حرکات باله نقاشی کرده تا بتواند به تصویرهایش روح و تازگی و حرکاتی کاملا طبیعی بدهد. تصویرسازی های او با تمام موادی که به کار برده است نیازی به توضیح خاصی ندارند. این مواد خودشان گویای همه چیز هستند. آرتیس لحظات خوشی در بازی با میوه ها، غذاها، گل ها و غیره دارد و نشان می دهد که هر شیئی پتانسیل مد بودن را دارد.

آموزش طراحی لباس با گلبرگ گل ها آموزش طراحی لباس با گلبرگ گل ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس