۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت پانچو با شال

آموزش تبدیل شال به مانتو پانچو

در مقاله ی تبدیل شال به مانتو پانچو شما اصلا به پارچه نیاز ندارید فقط به ۲ تا شال که استفاده ای از آن ها نمی کنید؛ نیاز دارید تا بتوانید این پانچوی (آموزش دوخت پانچو بدون الگو )شیک و ساده را در کنار ما بدوزید.دو تا شال یک رنگ را کنار هم میگذاریم . از طول کنار هم روی میز کار پهن می کنیم طوری که آستر شال ها به سمت بالا قرار بگیرد.

آموزش دوخت پانچو با شال

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت پانچو با شال

آموزش دوخت مانتو با شال بدون الگو

  تبدیل شال به مانتو پانچو: حالا اندازه می گیریم و وسط شال را پیدا می کنیم. یک سانت درز می گذاریم و تا پائین می دوزیم. آن قسمت دوخته پشت پانچو است و قسمت باز جلو می باشد. یعنی از آن درز تا نقطه B می دوزیم .حالا قسمتی را که باز گذاشتیم تا می کنیم روی نیمه ی دیگر . به این ترتیب روی کار به سمت ما است . نقطه C قسمت بالائی بوده و قسمت D گوشه پائینی که با تا زدن روی هم قرار می گیرند.  هاشورهائی هم که پائین تصویر است یعنی قسمت باز پارچه . ضلع روبروی آن،دولای بسته است که روی شانه قرار می گیرد.

آموزش دوخت پانچو با شال

دوخت پانچو با شال

قسمت بالا دولای بسته و قسمت پائین دولای بازه است . از دولای بسته پارچه حدود ۲۰ سانت به وسط آمده . از آن جا هم ۲۰ سانت پائین می آییم . تا به نقطه E برسیم . این نقطه می شود قسمت زیربغل پانجوی ما.

آموزش دوخت پانچو با شال

از نقطه E می دوزیم تا برسیم به لبه پائین پانچو.این کارها را قسمت روی پارچه انجام می شود .

آموزش دوخت پانچو با شال

   پانجو آمادست .جلوی این پانجو باز است و می شود با یه دکمه یا روبان تزئینی(آموزش دوخت تزئینی) آن را بست .نکته: شالی که در بالا قرار می گیرد بهتر است یه کم کوچکتر از پائینی باشد این آموزش بسیار ساده است فقط کافی است که ۲ تا شال را جلویتان پهن کنید سپس خودتان به آسانی متوجه می شوید.

دوخت پانچو

آموزش دوخت مانتو پانچو جلو باز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس