۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت لباس یقه شل

آموزش دوخت لباس یقه شل

در این مطلب آموزش دوخت لباس یقه شل را شرح می دهیم. این پیراهن با دامن اوازمان و برش دار است. با آموزش خیاطی آکادمی هنر پارس همراه باشید.

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

رسم الگوی پیراهن

   یک الگوی جلوی کامل را می کشیم. خط کارور را روی الگو مشخص می کنیم و از هر طرف ۲سانت داخل می شویم.خط زیر سینه را مشخص می کنیم و برش می دهیم.خط فاصله سینه را روی الگو در دو طرف از بالا تا پایین رسم می کنیم.

آموزش دوخت لباس یقه شل

آموزش دوخت لباس یقه شل

در قسمت سمت راست از نوک سینه شبیه برش عصایی به حلقه وصل می کنیم (نقطه آ ).از باسن، از نقطه فاصله سینه (ب) در سمت راست به گوشه پایین دامن وصل می کنیم (بهتر است طرف راست دامن فون باشد و طرفی که گوده می خورد راسته )پنل ۱ (سمت راست)قسمت برش دار: فاصله زیر سینه تا خط باسن در سمت چپ الگو را اوازمان های یک طرفه از برش به پهلو می دهیم (۲٫۵برابر)از نقطه ب گوده را طوری طراحی می کنیم که به فاصله سینه در سمت مقابل پایین دامن (آموزش دوخت دامن دنباله دار) را قطع کند.

آموزش دوخت لباس

    برای گوده، ۵اوازمان در سمت چپ ایجاد می کنیم .برای دوخت گوده یک طرفش با برش دوخته می شود و سپس طرف دیگر را می دوزیم.برای برش روی سینه ، بازی یقه(دوخت یقه های مختلف) را علامت زده ،حلقه را به ۴قسمت تقسیم می کنیم و خطوط اوازمان را به وسط جلو و خط زیر سینه رسم می کنیم.تکه ۱ دور ریز الگو است و بقیه خطوط کاملا برش خورده و بین آنها فاصله ۴سانتی ایجاد می کنیم.برای قسمت بندهای پشت گردن از مستطیل استفاده می کنیم که دو برابر می گیریم تا یک پیله در دو طرف بخورد و پشت گردن چین شود.

آموزش دوخت لباس یقه شل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس