۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش زیپ مخفی

آموزش دوخت زیپ مخفی لباس به همراه ویدئو کامل

با سلام به همراهان عزیز آکادمی پارس، در خدمتتون هستیم امروز با آموزش زیپ مخفی، با ما همراه باشید تا انتهای این ویدئو.
پشت لباس رو می خوایم زیپ مخفی بذاریم، ما برای زیپ مخفی 1 سانتیمتر جا دوخت بیشتر نذاشتیم، ما زیپ رو میذاریم کاملا قسمت بالای لباس و 1 سانتی با سوزن یا کوک زیپ رو به لباس وصل کنید که موقع دوخت راحت باشید.

نحوه الگوسازی و دوخت زیپ مخفی

برای دوختن زیپ مخفی حتما از پایه مخصوص دوخت زیپ مخفی استفاده کنید و زیپ رو باز می کنیم و زیپ رو از ابتدا میذاریم زیر پایه و یکم دندونه های زیپ رو باز می کنیم که راحت زیر پایه جا بیوفته و موقع دوخت یکم از پشت زیپ می کشیم که چرخ ما موقع دوختن زیپ روان باشه، اگر برشی توی کار دارید که زیر دوخت زیپ میره درز دوخت رو به سمت بالا بدید و بدوزید و تا انتهای زیپ می دوزیم.

دوخت زیپ مخفی برای لباس

برای دوخت طرف دیگه زیپ، حتما زیپ رو ببندید و چون لباس ما درز دوخت داره مهم ترین کار برای اینکه برش ها رو بر روی هم قرار بگیره اینه که زیپ رو می بندید، از قسمت برش روی زیپ یه چرت بزنید که دو طرف لباس درزها روبروی هم قرار بگیره، روی زیپ رو سوزن می زنیم که فیکس بشه، بالای زیپ رو هم با طرف دیگه یکی کنید که یقه بالا و پایین نشه، بعد از سوزن زدن زیپ رو باز می کنیم و دوباره پایه رو بلند می کنیم و کار رو میدیم زیر پایه و از دستمان کمک می گیریم دندونه های زیپ رو باز می کنیم و پایه رو میذاریم روی زیپ و میدوزیم.

نحوه چرخ کاری زیپ و دوخت آن

برای دوخت درز پایین زیپ هم دوتا درز زیپ رو، روبروی هم قرار میدیم، انتهای زیپ رو میاریم بیرون که نره زیر درز دوخت و پایه رو بلند می کنیم و از کنار درز دوخت زیپ شروع می کنیم به دوختن. از قسمت بالای یقه ادامه سجاف رو تا آخر دوخت میزنیم و کنار سجاف رو لب به لب چرخ می کنیم و برای اینکه گوشه کار خب برگرده درز دوخت رو سبک می کنیم و برمیگردونیم به سمت بیرون. امیدوارم از این آموزش خوشتون اومده باشه، ممنون که ما رو تا انتهای این ویدئو همراهی کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس