۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش جنسیت سازی حریر

آموزش جنسیت سازی حریر در طراحی لباس + فیلم آموزشی

سلام، می خواهیم یه ویدیوی آموزشی جذاب بهتون هدیه بدیم، اونم جنسیت سازی حریر در طراحی لباسه، حریر در واقعیت پارچه ظریف و بدن نمایی هست که در طرح ها و رنگ های مختلف موجوده و در لباس های مجلسی بسیار زیاد استفاده میشه هم بصورت ترکیبی و هم بصورت تک رنگ، همراه با سرکار خانم امانی این جنسیت زیبا رو یاد میگیریم.

فیلم آموزش جنسیت سازی حریر در طراحی لباس

قبل از هرچیزی اول مانکن موردنظر رو به همراه لباسی که می خواهیم طراحی می کنیم و بعد هم با پاک کن خمیری خطوط مدادی رو که زیر رنگ میان کمرنگ می کنیم برای جنسیت سازی حریر بخاطر نازک بودن پارچه ما اول رنگ بدن و همینطور لباسی که زیر پارچه حریر پوشیده شده رو کامل رنگ می کنیم بعد از ماژیکی که می خواهیم باهاش پارچه حریر رو کار کنیم استفاده و یکدست در جهت فرم لباس رنگش می کنیم، در ادامه از نوک همون ماژیک استفاده می کنیم و چین و چروک ها رو سایه می زنیم.

 

 

آموزش های دیگر جنسیت سازی:

آموزش جنسیت سازی بافت توسط مدرس دانشگاه

جنسیت سازی ساتن در طراحی کفش

جنسیت سازی پارچه پلنگی

جنسیت سازی لمه

جنسیت سازی شلوار جین

جنسیت سازی پارچه جهارخانه

جنسیت سازی بافت

جنسیت سایه روشن پارچه حریر

از یک مدادرنگی که دو درجه تیره تر از ماژیک باشه استفاده می کنیم و کار رو سایه روشن می زنیم، چین و چروکا رو با دقت سایه می زنیم ولی سایه هایی که ایجاد می کنیم باید سایه های خیلی محوی باید باشه چون پارچه حریر خیلی ظریفه، تو جنسیت حریر کلا سایه روشن و کنتراست خیلی پایینه و لایه به لایه هامونو تیره می کنیم. حالا از یک رنگ تیره تر استفاده می کنیم و تیرگی های بیشتری ایجاد می کنیم تمام چین و چروکا و فرورفتگی ها رو با دقت با این رنگ تیرمون سایه می زنیم.

 

آموزش جنسیت سازی حریر

جنسیت سازی در حریر

سایه هایی که با این رنگ تیره ایجاد می کنیم، نباید رنگ قبلیو کامل بپوشونه و تونالیته رنگها باید کنار هم دیگه دیده بشن، در مرحله بعد از یه خاکستری تیره استفاده می کنیم تا به پارچه بعد بیشتری بدیم. سایه ها رو دوباره تیره تر می کنیم. می تونیم به جای خاکستری تیره از مشکی هم استفاده کنیم ولی سایه های تیره رو باید خیلی ملایم بزنیم تا از ظرافت کار کم نکنه و اونو خشن نشون نده، از یک گوش پاک کن یا محو کن برا محو کردن سایه هامون استفاده می کنیم. خوب امیدوارم بتونید حریرهایی زیبایی با این آموزش طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس