۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی در بافت

آموزش جنسیت سازی بافت در طراحی لباس + فیلم آموزشی

سلااام دوستان عزیز آکادمی پارس، خوب تو جنسیت سازی برای طراحی لباس چیزهای زیادی داریم مثل لمه، مخمل، ساتن، پارچه طرح دار، بافت و خیلی جنسیت های دیگه، در این ویدیوی آموزشی رایگان که توسط سرکار خانم امانی آموزش داده شده می خواهیم بهتون جنسیت سازی بافت رو آموزش بدیم، ازتون می خواهیم تا انتهای ویدیو همراه ما باشید و با ما تمرین کنید.

فیلم آموزشی جنسیت سازی بافت در طراحی لباس

اول فیگور موردنظر رو به همراه لباسی که قراره جنسش بافت باشه میکشیم و با پاک کن خمیری خطوط رو قبل از رنگ آمیزی کمرنگ می کنیم، لباسی که برای مانکن باید در نظر بگیریم میتونه هرچی باشه مثلا پلیور، جلیقه، دامن بافت، شال گردن، کلاه و خیلی چیزای دیگه، ما یک پلیور رو انتخاب کردیم. خوب اول یک رنگی که دوست داریم رو برای لباس انتخاب می کینم، با ماژیک صورتی روشن کل کارو یکدست رنگ می کنیم و سعی می کنیم رنگ آمیزی با ماژیک رو در جهت فرم لباس انجام دهیم.

آموزش های دیگر جنسیت سازی:

آموزش جنسیت سازی بافت توسط مدرس دانشگاه

جنسیت سازی ساتن در طراحی کفش

جنسیت سازی پارچه پلنگی

جنسیت سازی لمه

جنسیت سازی شلوار جین

جنسیت سازی پارچه جهارخانه

جنیست سازی بافت

تو قسمت های فرورفته لباس و همینطور چین خوردگی های اون با همین ماژیک انتتخابی سایه روشن بیشتری ایجاد می کنیم به خصوص قسمتی که دست رو لباسه، سایه انداخته و باعث چین خوردگی بیشتری شده و همینطور چین و چروکای آستین در محل خم شدن دست. از مدادرنگی صورتی که تیره تر از ماژیک هست استفاده می کنیم و کار رو سایه می زنیم. سایه روشن رو از قسمت های فرورفته و همینطور چین خورده شروع می کنیم و به قسمت های برجسته محوش می کنیم، با دقت سایه می زنیم تا عمق و بعدمون حفظ بشه و خیلی طبیعی نشون بده.

 

ایجاد جنسیت بافت در طراحی لباس

در ادامه با یه مداد رنگی صورتی تیره تر، سایه هامونو بیشتر می کنیم و با همین مدادرنگی تیره شروع به ایجاد طرح روی زمینه بافت می کنیم، خطوط موازی عمودی که از قسمت های برجسته شروع میشه و وقتی وارد قسمت های فرورفته و چین خوردگی ها میشه با انحنا ادامه پیدا می کنه، سعی می کنیم از نوک تیز مدادرنگی استفاده می کنیم. به این مساله دقت کنیم که تو قسمت هایی با چین خوردگی بیشتر خطوط به هم نزدیکتر کشیده میشه. خطوط  بافت آستین رو هم در جهت خودش می کشیم  و به چین و چروکها و تغییر شکل خطوط می پردازیم همچنین قسمت هایی که چین خوردگی پارچه بیشتره خطوط به هم نزدیکترکشیده میشه.

 

جنسیت سازی بافت

بافت در طراحی لباس

می تونیم بین بعضی از خطوطمونو خطوط کوچک اریب ایجاد کنیم تا حالت بافت جناقی دیده بشه.

بعد از تکمیل طرح بافت شروع می کنیم و کارمونو بیشتر سایه می زنیم برای سایه زدن از مدادرنگی استفاده می کنیم که باهاش طرح بافت و کار کرده بودیم . چین خوردگی ها تیره تر میشن برای مشخص تر کردن کل کار خطوط واضح تری و توی کارمون ایجاد می کنیم. تو مرحله آخر هم از مدادرنگی مشکی استفاده و سایه ها رو بیشتر می کنیم تا به اصطلاح طرحمون از صفحه کنده بشه و سه بعدی نشون بده. امیدواریم ازین آموزش لذت برده باشید و تو کارایی زیباتون ازین تکنیک استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس