۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش تصویری خیاطی از پایه

آموزش تصویری خیاطی از پایه

در آموزش تصویری خیاطی از پایه شما می توانید با تغییر یک پیراهنی که مدت هاست از آن استفاده نمی کنید یک پیراهن طرح دار و جدید درست کنید. با این آموزش همراه ما باشید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   خیاطی بدون الگو (آموزش گام به گام خیاطی بدون الگو) طرفداران زیادی دارد.، اما باید این را هم بدانید که این روش نیازمند کسب تجربه است تا شما بدون نگرانی مدل مورد نظر خودتان یا مشتری را روی پارچه پیاده کنید. برای آموزش خیاطی بدون الگو(آموزش خیاطی مقدماتی بدون الگو) هم کلاس های زیادی وجود دارد و آموزشگاه های زیادی مدعی آموزش این روش هستند که شما باید در انتخاب این آموزشگاه ها(آموزشگاه خیاطی فنی و حرفه ای)  نهایت دقت را به خرج دهید.

آموزش تصویری خیاطی از پایه

   ولی شما در این آموزش نیاز به مهارت خاصی در خیاطی ندارید و فقط با کمی دقت و حوصله می توانید پیراهن متفاوت و زیبایی ایجاد کنید.اگر به دنبال یک آموزش خیاطی آسان هستید و اگر دوست ندارید تا با مفاهیم پیچیده و تئوری خیاطی روبرو شوید این آموزش را از دست ندهید.ابتدا به اندازه ای که می خواهید یقه باز(دوخت انواع یقه) باشد کمی کمتر، از وسط یقه (جا دکمه) به طرف سرشانه و از وسط به سمت پایین علامت می زنید.

آموزش تصویری خیاطی از پایه

طرح دار کردن پیراهن ساده(آموزش دوخت پیراهن زنانه ساده)

آموزش تصویری خیاطی از پایه

نشانه زدن اندازه باز شدن یقه.روی الگو یقه مورد نظر را دربیاورید و روی لباس نشانه بزنید و با صابون به هم متصل می کنید.

آموزش تصویری خیاطی از پایهچیدن قسمت های نشانه زده.قسمت هایی را که نشانه زدید را با قیچی جدا کنید. آموزش تصویری خیاطی از پایه   چرت زدن قسمت های هلال یقه(انواع یقه لباس زنانه).قسمت های حلال را چرت های کوچکی می زنیم ، که هنگام دوخت تاب نخورد و بهتر روی تن بخوابد.
آموزش تصویری خیاطی از پایهدوخت لبه های یقه بریده شده آموزش تصویری خیاطی از پایهلباس شما آماده است. آموزش تصویری خیاطی از پایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس