۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آستین پاکتی

آستین پاکتی

برای دوخت آستین پاکتی ابتدا از الگوی اولیه آستین کپی کنید و در ادامه خط لبه ی پایین آستین را صاف و مستقیم رسم کنید، خطوط درز پهلوی آستین جلو و پشت را با خط کف حلقۀ آستین به صورت گونیا شده بکشید و به خط لبۀ پایین آستین امتداد دهید، سپس از خط لبۀ پایین آستین به اندازۀ پهنای پاکتی که در نظر دارید یا به اندازۀ cm5/3 برای برگرد و همان مقدار را برای تای آستین پاکتی (دوبل کردن) در نظر بگیرید و خطی موازی بکشید.
در ادامه cm2 برای سجاف اندازه بگیرید و خطوطی موازی با خط لبۀ پایین آستین رسم کنید. مقدار cm2 را که برای سجاف در نظر گرفتید را به سمت داخل بگذارید و دوخت بزنید، خط لبۀ پایین آستین و خط وسط دوبل را تا کنید و قسمت دوبل را به طرف بالا برگردانید، آستین پاکتی سر خود است.

آموزش دوخت آستین پاکتی جدا:

در این مدل از الگوی اولیه آستین کپی می شود، خط وسط آستین پاکتی را به صورت نقطه چین تا لبۀ آستین امتداد می دهیم، روی خط درز پهلوی آستین جلو و پشت به اندازه cm5-4 بالا رفته و از خط وسط آستین cm8-7 به سمت بالا و از این نقطه به اندازه cm2-5/1 به سمت بالا علامت گذاری کنید و خطوط علامت زده شده را مانند تصویر یا مطابق میل و سلیقه خود رسم کنید، از قسمت مدلسازی شده در خط لبۀ آستین کپی می شود، جایگاه قرار گرفتن دکمه را روی برگرد دوبل علامت بگذارید، از الگوی کپی شده روی پارچه دوبار ببرید و دور تادور قسمت بریده شده را بدوزید.
خطوط صاف لبۀ آستین و پاکتی را طوری بهم بدوزید که پاکتی به سمت بالا برگردد. دو قسمت برگرد پاکتی را در محل دکمه بهم وصل کنید. یقه شکاری

آستین پاکتی

آستین پاکتی

آستین پاکتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس