۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

چگونه-شلوار-جین-تنگ-را-گشاد-کنیم

چگونه شلوار جین تنگ را گشاد کنیم

  با این آموزش گشاد کردن شلوار جین را یاد بگیرید، شما می توانید تنها با اضافه کردن چند تکه پارچه سایز مورد نظر خود را ایجاد کنید. با آکادمی پارس همراه باشید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

    معمولا شلوار جین (نحوه شستن شلوار جین) پرکاربرد ترین شلوار در بین خانم هاست. گاهی پس از مدتی در اثر تغییر سایز اندام، شلوار جین تنگ  یا گشاد می شود. اگر میزان این تغییر سایز زیاد نباشد شما می توانید با چند روش در شست و شوی شلوار کمی سایز آن را بزرگتر کنید.مثلا اگر شلوار شما گشاد و یا کش آمده است آن را با آب داغ بشویید، پس از شستن آن در صورت داشتن خشک ‌کن مجزا آن را درون خشک‌ کن قرار داده و با دمای بالا خشک‌ کنید. دمای بالا سبب جمع شدن الیاف پارچه (انواع پارچه) می شود. اما اگر میخواهید سایز آن را بزرگتر کنید، ابتدا آن را با آب ولرم مرطوب کنید سپس از چند جهت شلوار را بکشید. اگر در قسمت کمر ،شلوارتان تنگ شده است با چند مرحله ی ساده میتوانید سایز کمر آن را تغییر دهید.

برای گشاد شدن شلوار جین چیکار کنیم

مراحل گشاد کردن شلوار جین

مرحله اول

   ابتدا  درز دوخت پهلوی شلوار را تا اندازه ی دلخواه  بشکافید. قسمت کمر را با قیچی ببرید. سپس یک تکه پارچه ی جین را به اندازه ی عرض کمر و دولا ببرید و از دوطرف به آن بدوزید.

چگونه شلوار جین تنگ را گشاد کنیم

مرحله دوم

   در این مرحله  مقداری از پهلوی شلوار بعد از دوخت قسمت کمر باز شده است. تکه ای از پارچه ی جین را در این قسمت با سوزن ته گرد به پهلوی شلوار وصل کنید.سپس این قسمت را به کمر با سوزن وصل کنید.(الگوی آماده شلوار جین شش جیب)

چگونه شلوار جین تنگ را گشاد کنیم

مرحله سوم

   حالا از روی شلوار قسمت کمر و پهلوها را بدوزید.(طراحی لباس جین)برای دوخت این قسمت می توانید از همان رنگ نخی که برای دوخت در شلوار جین به کار رفته است استفاده کنید.

چگونه شلوار جین تنگ را گشاد کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس