۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مدل استین فانتزی

مدل استین فانتزی

با مقاله ی مدل استین فانتزی همراه ما باشید . برای الگوسازیِ این مدل آستین ابتدا حدود ۵ سانتی متر از خط وسط آستین به سمت چپ و راست رفته و خطوطی موازی با خط وسط آستین رسم کنید ( خطوط آبی ) .(مدل استین مانتو فانتزی)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   سپس یک کپی از قسمت وسط آستین ( خطوط آبی ) تهیه کنید .این الگو ( کپیِ قسمت وسط آستین ) به صورت جداگانه روی پارچه برش زده میشود .

مدل استین فانتزی

مدل استین فانتزی

   در مرحله ی بعد الگوی آستین را از خط وسط قیچی کرده و به خط وسطِ هر دو قسمتِ آستین حدود ۴ سانتی متر اضافه کنید ( خطوط سبز ) .(آموزش دوخت آستین مچ دار)دقت کنید که این مقادیر بدونِ در نظر گرفتنِ زاپاس هستند و شما باید در زمان برش بجز مقادیری که به الگوها اضافه کردید براشون زاپاسِ دوخت هم بگذارید .در این ینمرحله الگوی آستین به دو قسمت تبدیل شد که این قسمتها به صورت جداگانه روی پارچه برش میشوند .دقت کنید که بعد از برش آستینها حتما باید در مرحله ی رولت کشی خطوط سبز را پشتِ پارچه بکشید.

مدل استین فانتزی

استین فانتزی

   در مرحله ی دوخت ابتدا لبه ی خطوط وسط آستین را از روی خطوط قرمز به سمتِ پشت آستین تا زده و کوک بزنید .در واقع در این مرحله خطوط سبز پشتِ آستین قرار میگیرند .(آموزش دوخت آستین مچی)آن تکه ی جداگانه ای که روی الگوی وسط آستین برش زده بودید را بگذارید پشتِ وسط آستین جوری که تمام خطوط قرمز کاملا مماس با هم قرار بگیرند .

مدل استین فانتزی

سپس از روی آستین یک دوخت روی خطوط سبز بروید .در این مرحله لبه های تازده شده ی خط وسط آستین با فاصله ی ۴ سانت از خط وسط به تکه ی جداگانه ی وسط آستین دوخته میشوند .در مرحله ی آخر روی خطوط زرد را یک دوخت بروید تا قسمتهای مختلف آستین به طور کامل به هم وصل بشوند و در نهایت یک مچی به روشِ آستین شومیز زنانه به لبه ی مچِ آستین دوخته میشود.مدل استین فانتزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس