۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مانتو فانتزی مجلسی

مانتو فانتزی مجلسی

با آموزش الگو مانتو فانتزی مجلسی و آستین پیلی دار همراه ما باشید. این آموزش توسط سرکار خانم طاهره الله یاری تهیه و تدوین گردیده است.

مانتو فانتزی مجلسی
مانتو فانتزی مجلسی و آستین پیلی دار

شکل شماره 1 : ابتدا الگوی بالاتنه پنس دار را کشیده , با قد دلخواه که در قسمت وسط جلوی کار در انتهای کار یا پایین مانتو cm15-10 بالا آمده و به پهلو در قسمت c-f صفر می کنیم . پنس سرشانه را بسته و به صورت cm5-4 زیر حلقه در قسمت پهلو انتقال داده شده وبه پنس کنفورماسیون تبدیل می شود .

مانتو فانتزی شیک

شکل شماره 2 : بالاتنه پشت کار رسم شده از قسمت زیر خط کارور در وسط پشت کار خطی به پهنای cm10 هلال کرده و از پنس اصلی پشت کار رد شده و در قسمت پهلوی کار در پایین مانتو cm15-10 داخل شده و به این خط منحنی که از کارور آماده وصل می شود .مانتو فانتزی مجلسی

  شکل شماره 3 : این قسمت در پشت کار خالی شده و روی تور قرار گرفته شده . برای پرچین بودن این تکه که از بالاتنه پشت جدا شده 4 تا 5 برابر تور می دهیم تا پچین دیده شود .

مانتو فانتزی مجلسی

مانتو مجلسی

   دور این تکه که تور داده شده را 2 تا نوار cm8-7 دوبل درمی آوریم که دورتادور کار که تور به پارچه اصلی بالاتنه وصل شده دوخته می شود به صورت قاشقی بایستد .

مانتو فانتزی مجلسی

مانتو فانتزی دخترانه جدید

    آستین : از آستین معمولی ساخته می شود با قدی cm20 بلندتر . زیرا از خط آرنج پایین آمده مابقی قد آستین به 4 قسمت تقسیم می شود که بین این قسمت ها cm5 اوزمان داده شده و بعد از برش به صورت پیلی جمع شده و دوخته می شود و آستین به قد دلخواه می رسد .مانتو فانتزی مجلسی

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

برای خرید الگوی آماده تیشرت فانتزی زنانه و پالتو فانتزی کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس