مقالات

مانتو بدون دکمه جلو بسته

در مقاله ی آموزش الگوی مانتو جلو بسته بدون دکمه همراه ما باشید . برای این مدل مانتو احتیاج به  الگوی بالاتنه ساده داریم .باید از پارچه ی نرم و لَخت استفاده کنید. اگر میخواهید این مدل مانتو را با پارچه ی کشی بدوزید بهتر است از خط وسط جلو و وسط پشت و از خط وسط آستین به اندازه ی ۰٫۵ الی ۱ سانتی متر کم کنید ( خطوط سبز ) تا مانتو کاملا اندازه شود .

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   برای این مدل ابتدا قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید ( قد مانتو باید به اندازه ی قدِ پهلوی سمت راست یا بلندترین قسمتِ مانتو باشد )پهلوی پایین دامن الگوی جلو و پشت را به اندازه ی ۷ الی ۱۰ سانتی متر فون کنید( خطآبی ) .(اموزش دوخت مانتو بدون دکمه)



الگوی مانتو ساده جلو بسته

دقت کنید که موقع فون کردنِ دامن الگو خط آبی و خط قرمز باید با هم برابر باشند به همین خاطر است که خط قرمز از پایین کمی کوتاهتر به نظر میرسد و هم راستای خط لبه ی پایین الگو نیست .یک الگوی کامل از جلو و یک الگوی کامل از پشت تهیه کنید برای اینکار ابتدا کاغذ الگو را از خط وسط جلو و وسط پشت به سمت پشتِ الگو تا بزنید بعد روی تمامِ خطوط الگو را با رولت بکشید . تای کاغذ را باز کنید و روی ردِ رولت را با مداد پررنگ کنید به این ترتیب قرینه ی الگوی جلو و پشت کشیده میشود .

الگوی مانتو جلو بسته

الگوی مانتو جلو بسته: در الگوی جلو از روی خطوط زرد یه کپی تهیه کنید این کپی در واقع میشود الگوی لایه ی روییِ مانتو که باید روی یک لای پارچه برش بخورد .(دوخت مانتو مجلسی)در الگوی اصلیِ جلو الگو را از خطوط صورتی قیچی کنید . این الگو در واقع میشود الگوی لایه ی زیریِ مانتو که باید روی یک لای پارچه برش بخورد.

خط لبه ی پایین الگوی پشت را مطابق با خط بنفش روی الگو بکشید ای الگو در یکلای پارچه برش میخورد . اندازه ی خطوط آبی را الگوی جلو و پشت باید با هم برابر باشند .الگوها را از خطوط اصلی قیچی کنید .الگوهای شما تکمیل شد . در مرحله ی دوخت ابتدا قطعه ی شماره ۱ را بگذارید روی قطعه ی شماره ۲ و این دو قطعه را از خطوط پهلو . سرشانه حلقه ی یقه و حلقه آستین به هم وصل کنید سپس قسمت پشت را به قسمت جلو وصل کرده و سجافِ یقه و آستین را بدوزید

برای خرید محصول الگوی آماده مانتو جلو بسته بلند کلیک کنید

Recent Posts

آموزش الگوی بدون پنس

امروز قصد داریم در سری آموزش رایگان الگوسازی و خیاطی، آموزش الگوی بدون پنس رو…

6 روز ago

آموزش الگوی آستین شومیزی

بعد از رسم الگوی شومیزی در آموزش خیاطی میریم سراغ رسم الگوی آستین شومیزی. برای…

6 روز ago

آموزش الگوسازی و دوخت یقه کرواتی

برای الگوسازی و دوخت یقه کرواتی شما میتونبد شما میتونید از قسمت وسط جلوی یقه…

6 روز ago

آموزش طراحی لباس عروس روی کاغذ گراف

سلام خدمت شما همراهان خوب آکادمی پارس طراحی لباس عروس روی کاغذ گراف داریم این…

6 روز ago

آموزش طراحی لباس عروس

امروز صفر تا صد یک طراحی لباس عروس رو با ما همراه باشید. طراحی لباس…

6 روز ago

آموزش طراحی لباس با آبرنگ

سلام  خدمت هنرجویان خوب اکادمی پارس  کاری که  میخوایم الان باهم دیگه انجام بدیم یه…

1 هفته ago