۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی پیراهن زنانه

طراحی پیراهن زنانه

   در مقاله ی طراحی پیراهن زنانه قصد داریم یک پیراهن با طرحburbbery را آموزش دهیم.ابتدا یک پیراهن به رنگ بژ(کرم چرک) طراحی می کنید چون رنگ اصلی این طرح پارچه به همین رنگ است. ولی شما می توانید آن را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید.(آموزش دوخت پیراهن )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طراحی پیراهن زنانه

در مرحله بعد باید طرحتان را سه بعدی نشان بدهید.قبل ازکشیدن چهارخانه ها باید تصمیم بگیرید که سایه ها کجا باشند.با رنگی تیره تر جاهایی که نور به آن ها نمی رسد را سایه بزنید.مانند زیر سینه، زیر یقه و چین های پهلو ی کمر و روی دامن.
طراحی پیراهن زنانه

طراحی پیراهن زنانه

حالا باید خطوط دوتایی با فاصله زیاد به رنگ قرمز را روی لباس بکشید. دقت کنید که فاصله هر خط دوتایی با دیگری حدودا چقدر است. همچنین به جهت این خطوط در قسمت های مختلف لباس دقت کنید.
طراحی پیراهن زنانه

در این مرحله باید خطوط دوتایی افقی را به رنگ قرمز ترسیم کنید. به فضای خالی بین خطوط افقی و عموی دقت کنید که باید به شکل مربع باشد.خطوط افقی و همچنین خطوط عمودی با یکدیگر موازی هستند اما لزوما موازی با لبه های لباس نیستند.

طراحی پیراهن زنانه

حالا باید خطوط سفید نیمه شفافی را بین خطوط عمودی رسم کنید.شما می توانید برای رسم بهتر این خطوط از مداد رنگی (طراحی لباس با مداد رنگی )،با فشار دادن کم و یا آبرنگ (آموزش طراحی لباس با آبرنگ ) خیلی رقیق استفاده کنید.دقت کنید که این خطوط نه زیاد پهن و نه خیلی باریک باشند.

طراحی پیراهن زنانه

به همین روش خطوط افقی سفید را ترسیم می کنید و دقت کنید جایی که خطوط افقی و عمودی روی هم قرار می گیرند باید مقداری تیره شود.

طراحی پیراهن زنانه

حالا باید خطوط تیره ای را روی نوار های سفید رسم کنید. شما می توانید به جای رنگ مشکی از رنگ های خاکستری و یا قهوه ای تیره هم استفاده کنید و بعدا این قسمت ها را با رنگ مشکی تیره تر کنید.

طراحی پیراهن زنانه

    و حالا می رسیم به آخرین مرحله از طراحی پیراهن که ترسیم خطوط تیره افقی است.دقت کنید که نقاط روی هم افتاده با خطوط عمودی، تیره تر رسم شوند.

طراحی پیراهن زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس