۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس مجلسی زنانه

طراحی لباس مجلسی زنانه

در طراحی لباس مجلسی زنانه (آموزش طراحی لباس آکادمی پارس) سعی می شود از دو روش به زیبایی و جذابیت انسان ها اضافه شود. طریقه اول ایجاد زیبایی در افراد از طریق پوشاندن ضعف های اندامی آنهاست.

طراحی لباس مجلسی زنانه

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   همه آدمها به طور معمول ضعف های اندامی مشخصی را دارند و این ضعف های اندامی چیزی فراتر از چاقی و لاغری است مثلا ایراد اندامی دست کشیده یا گردن کوتاه یا اندام گلابی شکل و …. همه و همه جزو ایرادات اندامی هستند و همانطور که گفته شد تقریبا همه انسانها حداقل یک ضعف را در اندام خود دارند.طراح لباس باتوجه به اندام شناسی ،ایرادات اندامی را میفهمد و با دانشی که از اجزای لباس دارد،لباس ها را به گونه ای طراحی میکند که ضعف های اندامی را نشان ندهند.

طراحی لباس مجلسی زنانه

   طریقه دیگری که طراحی لباس(اصول طراحی لباس ) باعث زیبایی و جذابیت میشود؛ ایجاد زیبایی از طریق انتخاب رنگ و پارچه مناسب (انواع پارچه ) در لباس ها است. طراح لباس ،رنگ و پارچه مناسب برای افراد را براساس ایراد اندامی و سن و رنگ پوست و مو و … تشخیص داده و انتخاب درست را انجام می دهد.

طراحی لباس مجلسی زنانه

طراحی لباس مجلسی زنانه

   برای طراحی یک لباس مجلسی(رسیدن به شغل طراحی لباس ) ابتدا شما بعد از اینکه طریقه کشیدن اندام را به خوبی فرا گرفتید و توانستید یک اندام بدون عیب و ایراد را بکشید باید به دنبال زدن طرح لباس باشد. اما قبل از همه خیاطی را  بلد باشید، چرا که باید مطمئن شوید که طرح لباس قابل دوخت و اجراست. همچنین باید چگونگی شکل گرفتن برشها ، و قوانین تبدیل پنس ها به چین ،پیلی یا برش را بدانید. شما باید بدانید که برشهای افقی و عمودی چه تأثیری بر روی اندام می گذارند، یا لباس مناسب اندامهای چاق یا لاغر چه خصوصیاتی باید داشته باشد. طراح لباس باید از روند مد روز آگاه باشد و عکس العمل مخاطبین خود را نسبت به آن پیش بینی کند.

طراحی لباس مجلسی زنانه

طراحی لباس مجلسی دخترانه

   برای شروع طراحی مدل لباس، ابتدا یک منبع الهام بیابید. این منبع الهام هر چیزی می تواند باشد از یک کاغذ مچاله شده گرفته تا جانوران و یا بناهای تاریخی سپس به آنالیز آن پرداخته و خطوط زیبا وپر جلوه ی آن را پیدا کنید، از زوایای مختلف به آن نگاه کنید و خوب به اجزا و عناصر تشکیل دهنده آن دقت کنید مانند سایه ها ،رنگ ها ،بافت ،نقطه ،خط و سطوح . هدف خود را مشخص کنید چه مدل لباسی را می خواهید طراحی کنید؟ یک لباس شب زیبا،یک لباس عصر زیبا، شاید هم در پی طراحی لباس منزل هستید ویا مانتو و غیره . پس از آن رده سنی را نیز مشخص کنید برای چه افرادی می خواهید لباس طراحی کنید؟ رده سنی ۱۸تا ۲۵سال ،۲۵ تا ۴۰ ،۴۰ به بالا ویا افراد نوجوان  ویا حتی سنین پایین تر .

طراحی لباس مجلسی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس