۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دانلود کتاب آموزش خیاطی لباس مجلسی

دانلود کتاب آموزش خیاطی لباس مجلسی

شما با دانلود کتاب آموزش خیاطی لباس مجلسی (انتخاب لباس مجلسی زنانه ) می توانید به راحتی دسترسی به انواع روش های دوخت لباس داشته باشید.گاهی به مهمانی دعوت می شوید و به دنبال لباسی مناسب هستید ولی وقتی به پوشاک فروشی ها  سر می زنید با هزینه های گزاف آنها روبرو می شوید اما اگر شما جزو بانوان علاقمند به هنر دوزندگی و خیاطی باشید به راحتی می توانید با استفاده از کتب آموزش خیاطی، لباس های مجلسی و ماکسی زیبا بدوزید؛ و یا ژورنال های زیادی در این زمینه می توانند به شما در انتخاب مدل مورد نظر کمک کنند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دانلود کتاب آموزش خیاطی لباس مجلسی

دانلود کتاب آموزش خیاطی

   برای دوخت لباس های مجلسی اولین نکته  که حتما باید رعایت کنید این است که از الگویی استفاده کنید که پنس سرشانه دارد تا بتوانید به راحتی ایرادهای اندامی را روی الگوی لباس مجلسی پیاده کنید . چون لباس های مجلسی باید کاملا قالب بدن باشند و به همین خاطر ایرادهای اندامی باید با دقت بیشتری روی الگو پیاده شوند.دومین نکته ای که باید رعایت شود این است که از الگو با آزادی+۲ برای دوخت این لباسها استفاده کنید. اکثر الگوهایی که ما برای دوخت لباس و مانتو استفاده می کنیم الگوهای +۵ هستن (یعنی آزادی آن ها ۵ سانتی متر است ) که برای لباس های مجلسی این الگو ها را باید به الگوی + ۲ تبدیل کنیم تا لباس کاملا جذبِ بدن شود.

دانلود کتاب آموزش دوخت لباس مجلسی

   تبدیل الگوی +۵ به الگوی +۲ :ابتدا ۱٫۵ سانتی متر از خط سینه داخل می شویم و علامت می زنیم .یک سانتی متر از خط کف حلقه بالا می رویم و علامت می زنیم .۰٫۵ سانتی متر از خط کمر داخل می شویم و علامت می زنیم .۰٫۲۵ سانتی متر ( یعنی دومیل و نیم ) از خط باسن داخل می شویم و علامت می زنیم .در مرحله ی آخر خط حلقه آستین را طبق شکل تا نقطه ی موازنه اصلاح کرده و خط پهلوی جدید را رسم می کنیم .دقیقا همین عملیات را روی قسمت پشت الگو هم اجرا می کنیم .(دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو)

دانلود کتاب آموزش خیاطی لباس مجلسی

دانلود لباس مجلسی

در قسمت آستین  از خط وسط آستین نیم سانت به سمت راست و نیم سانت به سمت چپ می رویم و علامت می زنیم .این خطوط را قیچی می کنیم و روی هم می آوریم و از پهلو های آستین هم یک سانت از سمت چپ و یک سانت از سمت راست کم می کنیم یعنی آستینِ +۲ باید یک سانت در وسط و ۲ سانت هم در قسمت خطِ کف حلقه آستین و زیرِ آستین تنگ شود .(دانلود رایگان آموزش خیاطی)

دانلود کتاب آموزش خیاطی لباس مجلسی

دانلود کتاب آموزش لباس

کتاب آموزش خیاطی لباس: برای ماهیچه ای کردن پنس زیر سینه اول باید اندازه ی پهنای ساسونِ سایز لباس را از جدول اندازه گیری پیدا کنید. مثلا پهنای ساسون سایز ۳۸ ,هفت سانت است. حالا از بالای پنس زیر سینه به اندازه ی ۷ سانت  پایین می آییم ( خط قرمز ) یک خط افقی می کشیم ( خط بنفش ) و نیم سانت از سمت راست و نیم سانت از سمت چپِ پنس روی خط بنفش خارج می شویم .حالا با خط کش متریک قسمت موازنه ی سینه را به این نیم سانت ها وصل کرده و انتهای آن را هم به پنس در قسمت کمر وصل می کنیم (مانند شکل) . موقع دوخت پنس زیر سینه را دقیقا به همین شکلی که کشیدیم می دوزیم تا زیر سینه کاملا به تن بچسبد در واقع در این مرحله این پنس دقیقا در قسمت زیر سینه به اندازه ی یک سانت بزرگتر می شود .(دانلود رایگان الگوی آماده مانتو)

دانلود کتاب آموزش خیاطی لباس مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس