۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دانلود نرم افزار الگوی خیاطی

دانلود نرم افزار الگوی خیاطی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از روشهای سنتی منسوخ شده است.در این مقاله نرم افزار الگوی خیاطی را به شما هنرمندان معرفی میکنیم. زیرا روشهای سنتی شامل زمان زیاد و هم هزینه های بسیار گزاف است . در دنیای کنونی رمز موفقیت کشورهای جهان اول در تولیدات پوشاک استفاده از روشهای صنعتی و درکنارآن بهره گیری صحیح از ابزارهای روز ، روشهای نوین طراحی و مدیریت تولید می باشد

دانلود نرم افزار الگوی خیاطی

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

برنامه الگو کشی خیاطی

  نرم افزارهای طراحی لباس (نرم افزار جمینی ) که امروزه توسط شرکتهای مختلفی طراحی و تولید گردیده اند همگی سعی بر آن داشته اند تا با استفاده از ابزارهای گوناگون در سریع ترین زمان ممکن نیاز تولیدکنندگان را در طراحی ، سایزبندی و چیدمان الگوها با دقت بالا تأمین نمایند . البته هرکدام از این نرم افزارها دارای یکسری نقاط قوت و یکسری نقاط ضعف می باشد که در این میان چند کمپانی صاحب نام و قدرتمند توانسته اند با کمک متخصصین نرم افزار و طراحی الگو مجموعه ای قابل قبول با ابزارهای استاندارد و کارایی بالا را طراحی و ارائه نمایند. شرکت های بزرگ در صنعت پوشاک همچون, zara,adidas , mango و … همگی با استفاده از نرم افزار طراحی لباس محصولات خود را به تولید می رسانند .

دانلود نرم افزار الگو خیاطی

نرم افزار رسم الگوی خیاطی

PatternMaker Marker Studio 7.0.5.2  این نرم افزار یک نرم افزار بسیار مفید در رشته خیاطی است، برای رسم یک الگو فقط کافیست که شما به منوی اندازه ها در پنجره الگوی جدید وارد شوید و اندازه های ابعاد بدن را با توجه به موقعیتی که در روی شکل نمایش داده می شود  وارد کنید . سپس  با انتخاب مدل بلوز، دامن، شلوار، پیرهن و … می توانید یک الگوی طراحی شده بسیار دقیق که قابل چاپ است دریافت کنید.از ویژگی های مهم این نرم افزار روش چاپ آن می باشد که شما نوع کاغذ را انتخاب می کنید و نرم افزار الگو را بر اساس اندازه کاغذ انتخابی شما قسمت بندی کرده و هر قسمت را با درج دقیق مشخصات برای کنار هم چیدن چاپ می کند و پس از چاپ کافیست شما ورق های چاپ شده را بهم بچسبانید و الگو را با اندازه واقعی در اختیار داشته باشید .

دانلود نرم افزار الگو خیاطی

 دانلود نرم افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس