۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

خیاطی اسان با الگو

خیاطی اسان با الگو

در خیاطی اسان با الگو با رسم الگوی یک پیراهن زیبای و ساده ی دخترانه آشنا می شویم . برای الگوی این مدل پیراهن ابتدا قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .(خیاطی اسان برای کودکان)

خیاطی اسان با الگو

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   از خط وسط جلو به اندازه ی ۱٫۵ سانتی متر به سمت چپ رفته و خطی موازی با خط وسط جلو رسم کنید ( خط زرد ) . الگوی یقه ب ب را بکشید .بعد از اینکه یک کپی از یقه ب ب ی طراحی شده روی الگوی اصلی برداشتید سرشانه ی قسمت جلو و پشت را از هم جدا کنید .الگو را از خط زرد قیچی کنید .

خیاطی اسان با الگو

خیاطی اسان با الگو

   از خط کمر به اندازه ی ۵ سانتی متر بالا رفته و خطی موازی با خط کمر رسم کنید ( خط آبی ) .(الگوی لباس بچه گانه دخترانه)الگو را از خط آبی قیچی کنید تا الگوی بالاتنه و پایین تنه از هم جدا شوند .در صورت دلخواه میتوانید الگو رو از خط کمر قیچی کنید تا چینِ دامن بیفتد پایینِ خط کمر .در قسمتِ پایینِ الگو به خط وسط جلو ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر اضافه کنید ( خط بنفش ) و پهلوی دامن را هم به اندازه ی ۵ سانتی متر فون کنید ( خط صورتی ) .

خیاطی اسان با الگوخیاطی اسان با الگو

خیاطی اسان

   همین عمل را در الگوی پشت هم اجرا کنید یعنی از خط کمر به اندازه ی ۵ سانتی متر بالا رفته و خطی موازی با خط کمر رسم کنید .الگو را از خط آبی قیچی کنید تا الگوی بالاتنه و پایین تنه از هم جدا شوند .در قسمتِ پایینِ الگو به خط وسط جلو ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر اضافه کنید ( خط بنفش ) و پهلوی دامن را هم به اندازه ی ۵ سانتی متر فون کنید ( خط صورتی ) .الگوی آستین تغییری لازم ندارد و به صورت آستین معمولی کشیده میشود .الگوی پیراهن شما تکمیل شد .

خیاطی اسان با الگو

آموزش خیاطی

   برای برش علاوه بر برشِ قسمت بالاتنه و دامنِ پیراهن و آستین باید دو عدد مستطیل به طولِ خط زردِ روی الگو ( با دو سانت زاپاس ) و به عرضِ ۸ سانتی متر روی طولِ پارچه برش بزنید یعنی طولِ مستطیل باید هم راستای ترکیِ پارچه باشد .به پشتِ این دو عدد مستطیل لایی حریر بچسبانید .(انواع لایی خیاطی)دو عدد نوار مشابه نوار اریب هم برای بندینکِ دورِ پیراهن برش زده و آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس