مقالات

برند بربری

 در این مقاله به معرفی برند بربریburberry می پردازیم.درسال ۱۸۵۶ توماس بربری انگلیسی برند Burberry را به دنیا   معرفی کرد. طراحی های چهارخانه معروف این برند و آن شوالیه سوار بر اسب لوگویش همواره مورد توجه شیکپوش ها واقع شده است.

  لباس های بربری توسط افراد مختلفی، از افراد عادی گرفته تا مدل ها و ستاره های هالیوود مورد استفاده قرار می گیرد، حتی سربازان در جنگ جهانی اول نیز کت های بربری به تن می کردند. سابقه کهن این برند برای طرافدارانش شناخته شده است.(معرفی برند های مطرح جهان )

برند بربری

   توماس بربری یک فروشگاه کوچک لباس باز کرد،هرچند در ابتدا موفقیت چندانی نداشت ، اما دست از تلاش برنداشت(برند بالمین ) . در  ۱۸۷۰ او در مورد فروش لباس های مختلف تصمیمش را تغییر داد و روی فروش لباس‌های بیرون از منزل پوش متمرکز شد. هرچند توماس یک انگلیسی زاده بود ولی به آب و هوای بارانی انگلیس عادت نداشت و مدام از استخوان درد که در فصول بارانی به سراغش می آمد نالان بود . او پس از مراجعه به دکتر برای دردهای روماتیسمی مفاصلش دانشت که با پوشیدن بارانی پلاستیکی میتواند تا حد زیادی این دردها را سامان بخشد . او به فکر اختراع یک پارچه ی جدید افتاد که از آن نوعی بارانی نخی درست کند که علاوه بر محافظت در برابر باران، مانع تنفس پوست بدن نیز نشود؛ بنابراین پارچه مقاوم و جدید «گاباردین » را (انواع پارچه ) در سال ۱۸۸۰ ابداع نمود و البته که با این کار به شهرت زیادی رسید.

تاریخچه برند بربری

   کیفیت ضد آب بودن لباس‌ های بربری زمانی که در سال ۱۹۱۱، کاپیتان روآلد آموندسن نروژی که برای نخستین بار پا به قطب جنوب گذاشت و برای سفرهای اکتشافی خود از لباس‌های بربری استفاده کرد، کاملا تایید شد.همفری بوگارت نیز در فیلم کازابلانکا یک بارانی بربری بر تن کرده بود.

Recent Posts

آموزش الگوی بدون پنس

امروز قصد داریم در سری آموزش رایگان الگوسازی و خیاطی، آموزش الگوی بدون پنس رو…

18 ساعت ago

آموزش الگوی آستین شومیزی

بعد از رسم الگوی شومیزی در آموزش خیاطی میریم سراغ رسم الگوی آستین شومیزی. برای…

19 ساعت ago

آموزش الگوسازی و دوخت یقه کرواتی

برای الگوسازی و دوخت یقه کرواتی شما میتونبد شما میتونید از قسمت وسط جلوی یقه…

20 ساعت ago

آموزش طراحی لباس عروس روی کاغذ گراف

سلام خدمت شما همراهان خوب آکادمی پارس طراحی لباس عروس روی کاغذ گراف داریم این…

22 ساعت ago

آموزش طراحی لباس عروس

امروز صفر تا صد یک طراحی لباس عروس رو با ما همراه باشید. طراحی لباس…

22 ساعت ago

آموزش طراحی لباس با آبرنگ

سلام  خدمت هنرجویان خوب اکادمی پارس  کاری که  میخوایم الان باهم دیگه انجام بدیم یه…

3 روز ago