۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش کنترل الگوی مولر

آموزش کنترل الگوی مولر

با آموزش کنترل الگوی مولر در خدمت شما عزیزان هستیم . در این مقاله به کنترل الگوی آستین مولر می پردازیم . بعد از اینکه الگو ی آستین را رسم کردید با متر ایستاده تاج آستین را اندازه می گیریم. (آموزش گام به گام خیاطی به روش مولر)

اموزش کنترل الگوی مولر

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   حالا اندازه ی تاج آستین را با مجموع گشادی حلقه جلو و پشت مقایسه کنید . اگر آستین  را به درستی رسم کرده باشید و اندام فرد هم خیلی غیر نرمال نباشد اختلاف این دو اندازه نهایتا ۳ تا ۴ سانت می باشد.برای اینکه آستین خرد مناسبی داشته باشد این اختلاف باید حدود ۲ سانت باشد.(الگوی شلوار زنانه به روش مولر)

اموزش کنترل الگوی مولر

   در تصویر از نقطه ی ۱۱ حدود یک سانت پایین آمده  . این مقدار پایین آمدن به میزان اختلاف تاج آستین و حلقه آستین بستگی دارد و سپس تاج آستین را مطابق خطوط قرمز دوباره رسم کنید.(الگوی خیاطی رایگان)

اموزش کنترل الگوی مولر

کنترل بازوی آستین

 اگر بازوی آستین شما تنگ باشد ،تقریبا لباس شما بی استفاده  می شود . خط افقی ای که به فاصله ۳ الی ۴ سانت پایین خط ۳ رسم می کنیم خط بازو می باشد.در تصویر زیر با یک فلش قرمز مقدار دور بازو را روی الگو کرده ایم اندازه این فلش باید حدود ۳ الی ۴ سانت از دور بازوی شخص بزرگتر باشد.

اموزش کنترل الگوی مولر

آستین مولر

   اگر اندازه ی فلش خیلی بزرگتر از بازوی فرد بود ، یعنی مقدار ۲ به ۸ را زیاد گرفته اید و باید آن را اصلاح کنید و الگو را دوباره رسم کنید که در نتیجه کاهش مقدار ۲ به ۸ باعث کوچکتر شدن تاج آستین نیز می شود و مشکل کنترل تاج را حل می کند.اگر اندازه فلش ۳ تا ۴ سانت از بازوی فرد بزرگتر نبود یعنی مقدار ۲ به ۸ را کم گرفته اید و باید آن را افزایش دهید.(آستین کتی به روش مولر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس