۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش انتقال پنس

اموزش انتقال پنس

در مقاله اموزش انتقال پنس روش های مختلف آن را شرح می دهیم .همانطور که می دانید با انتقال پنس به نقاط مختلف الگو می توانید مدلسازی های متفاوتی برای لباس خود طراحی کنید. با آموزش خیاطی آکادمی پارس همراه باشید.(انتقال پنس سرشانه)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

ابتدا پنس سرشانه بسته می شود به زیر سینه انتقال می یابد.

اموزش انتقال پنس

۱- باید از قد لباس کوتاه شود . ابتدا پنس سرشانه را پیاده می کنیم بعد از قد لباس کم کرده و بعد پنس را می چینیم ۲- از خط کمر جدا می شود . در صورتی که قد لباس بلند باشد و بخواهیم این پنس را پیاده کنیم.الگو رااز خط کمر جدا می کنیم قسمت بالا پنس دوخته می شود قسمت پایین کمر سه حالت دارد (۱ خود پنس را روی پارچه می دوزیم ۲ مقدار پنی ۳ سانتی را از پهلو کم می کنیم ۳ الگو بسته می شود و از پایین پنس باز می کنیم.

اموزش انتقال پنس

اموزش انتقال پنس سرشانه

 پنس زیر سینه بسته می شود و به سرشانه انتقال می یابد.

۲ نوع دارد (۱- قد لباس کوتاه باشد ۲-از خط کمر چیده می شود ) در این نوع پنس انتقال از خط کمر جدا می شود پنس بسته می شود و از خط سرشانه باز می شود در این مدل پنس قسمت پایین از سه حالت برخوردار می شود (۱ خود پنس دوخته می شود ۲ به پهلو انتقال داده و چیده ۳ از پایین باز می کنیم)برای برش این نوع پنس ها به صورت لوزی چیده می شود.

اموزش انتقال پنس

آموزش انتقال پنس ها

۳-ابتدا پنس سرشانه بسته می شود و به پهلو انتقال می یابد .(کنفرماسیون ) (آموزش پنس کنفورماسیون)در این پنس ها هم زیر سینه دوخته می شود و هم همان پنس انتقال یافته دوخته می شود .پنس های زیر سینه تا انتها دوخته می شود و پنس های انتقال یافته ۲ سانت کم تر می دوزیم همیشه پنسی که انتقال می دهیم کوتاه می شود .

اموزش انتقال پنس

  اموزش انتقال پنس خانم عمرانی

   پنس سرشانه را می بندیم و به خط مرکزی جلو روبروی نوک سینه انتقال می یابد. این پنس را می توانیم ادامه دهیم و بچینیم تا به صفر برسد و بعد اوازمان می دهیم (حداقل ۱۰ سانت). هم می شود هنگام دوخت جلوی لباس چین می خورد قسمت اوازمان را به صورت خورد چین می دهیم .قسمت یقه ۱ سانت کم می کنیم تا یقه سجاف خور داشته باشد برای سجاف یا لای زانفیکس می زنیم .یا سجاف می دهیم یک نوار هم روی دوخت وسط قرار داده و می دوزیم و می بریم پشت وصل می کنیم.اموزش انتقال پنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس