مقالات

اموزش الگوی جلیقه زنانه

با اموزش الگوی جلیقه زنانه همراه آموزش های خیاطی آکادمی پارس باشید .این جلیقه زنانه الگو و دوخت ساده ای دارد و شما با دوخت آن می توانید در مهمانی های رسمی و یا دوستانه از آن استفاده کنید و تیپی متفاوت داشته باشید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   ابتدا الگوی اولیه (الگوی خیاطی) را با آزادی دلخواه رسم کنید و لقی گیری حلقه آستین و یقه (آموزش دوخت آستین به لباس) را هم انجام بدهید.

 

   در قسمت یقه (آموزش یقه ایستاده جدا) پشت و جلو به اندازه ۱_۱/۵ سانتی متر درحلقه پشت و جلو، ۲ سانتی متر روی خط سرشانه علامت زده و ۲ سانتی متر هم حلقه پشت و جلو را علامت زده و گشاد می کنیم.

اموزش الگوی جلیقه زنانه

   در جلیقه چون اغلب با لباس پوشیده می شود حلقه باید آزادتر باشد.گشادی ها را  روی الگو انجام می دهیم و گودی کمر را هم در نظر می گیریم . بازی یقه (دوخت یقه های مختلف) دلخواه می یاشد می توانید ۵ تا ۷ یا بیشتر در نظر بگیرید.

   اندازه روی هم گرد یا دکمه خور (آموزش جادکمه زدن) برای جلیقه معمولا از ۲ سانتی متر بیشتر می باشد.از۳ تا ۵ سانتی متر می توانید در نظر بگیرید برای این مدل حدود ۳ الی ۴ سانتی متر می باشد.و اینکه تمام اندازه ها تقریبی می باشد و می توانید کم و زیاد کنید.از خط کمر برای الگو پشت و جلو به اندازه ۱۲ سانتی متر پایین می آییم.

آموزش الگو ودوخت

برای طراحی جلوی جلیقه:

به اندازه ۲ سانتی متر روی خطی که ۱۲ سانتی متر پایین آمده بودیم علامت زده در الگوی جلو و پشت.از خط ۱۲ سانتی متری به اندازه ۱۲ تا ۱۵ سانتی متر دیگر فقط در الگوی جلو پایین آمده.به اندازه ۷ الی ۸ سانتی متر از خط وسط جلو داخل شده.از باسن کوچک به ۷ سانتی متر و بعد به دو سانتی متر پهلو وصل می کنیم.مقدار پارچه مورد نیاز برای این مدل یک قد برای جلیقه و یک قد هم برای برش پشت نیاز می باشد.(دوخت جلیقه پسرانه)

Recent Posts

آموزش الگوی بدون پنس

امروز قصد داریم در سری آموزش رایگان الگوسازی و خیاطی، آموزش الگوی بدون پنس رو…

6 روز ago

آموزش الگوی آستین شومیزی

بعد از رسم الگوی شومیزی در آموزش خیاطی میریم سراغ رسم الگوی آستین شومیزی. برای…

6 روز ago

آموزش الگوسازی و دوخت یقه کرواتی

برای الگوسازی و دوخت یقه کرواتی شما میتونبد شما میتونید از قسمت وسط جلوی یقه…

6 روز ago

آموزش طراحی لباس عروس روی کاغذ گراف

سلام خدمت شما همراهان خوب آکادمی پارس طراحی لباس عروس روی کاغذ گراف داریم این…

7 روز ago

آموزش طراحی لباس عروس

امروز صفر تا صد یک طراحی لباس عروس رو با ما همراه باشید. طراحی لباس…

7 روز ago

آموزش طراحی لباس با آبرنگ

سلام  خدمت هنرجویان خوب اکادمی پارس  کاری که  میخوایم الان باهم دیگه انجام بدیم یه…

1 هفته ago