۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو شلوار بچه گانه کمرکش

در این مقاله الگوی شلوار بچه گانه کمرکش آموزش داده می شود. امیدواریم مورد توجه شما همراهان همیشگی آکادمی پارس قرار بگیرد.مقدار پارچه مورد نیاز :عرض ۱۵۰( یک قد + ۲۰ )  عرض کمتر از ۱۵۰ (دو قد + ۳۰-۴۰)   پارچه آب برود ۲۰-۲۵ سانت اضافه.مقدار کش : دور کمر + (۱٫۵-۲) سانت اضافه مقدار کش ما است .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگو

از گوشه کاغذ نقطه Aدور باسن ۱/۴ +(۰٫۵-۱) سانت

الگوی شلوار بچه گانه کمرکشی

نکته

 

  الگو شلوار بچه گانه کمرکش اندامی : ۱/۴ دور باسن + ۱-۳ سانت آزادی .از نقطه A داخل می شویم نقطه B از نقطه A قد شلوار پایین می آییم :نقطه C .دور باسن ۱/۴ + ۲-۳ سانت بلندی فاق از نقاط AوB پایین می آییم (E.F).از E به F وصل می کنیم .از نقطه F سانت ۳-۴ بیرون می رویم نقطه O.از نقطه C دم شلوار را اندازه می زنیم ؛دور پا معمولی ۲۰-۱۵ سانت می باشد از نقطه R سانت۱-۱٫۵ پایین می آییم از نقطه S به C وصل می کنیم از نقطهo به s  صاف وصل می کنیم اگر خواستیم پاچه ها راسته باشد از نقطه s موازی با خط A.C با اندازه ی ۴۰-۳۰سانت بالا می رویم بعد وصل می کنیم به نقطه O. زاویه ای که در نقطه K هست را باید از بین ببریم خط B.F را نصف می کنیم بعد از نقطه O سانت ۱٫۵-۲ صاف می رویم و بعد هلال به W وصل می کنیم.

الگوی شلوار بچه گانه کمرکش

الگو شلوار بچه گانه

پشت شلوار

 

(کشیدگی پشت شلوار )بلندی فاق برای پشت شلوار بچه گانه بلندتر می باشد؛ از نقطهB سانت ۳-۴ بالا می رویم. از نقطهM به  A وصل می کنیم از نقطه F سانت ۶-۸ جلو می رویم .وقتی که پهنای شخصی از قسمت باسن کم باشد فاق جلو را ۳ و  پشت را ۶ می گیریم ولی اگر پهنای کسی در پشت زیاد باشد (باسن برجسته)بلندی زانو از نقطه A پایین می آییم ۲ سانت از نقطه K بیرون می آییم. از دم شلوار نقطه S یک سانت بیرون می آییم از نقطه J به we صاف وصل می کنیم N به J هلال وصل می کنیم .برای دوخت، خط O.S را اندازه می زنیم و خط N.I را  هم اندازه  می زنیم روی خط N.I را مقدار اختلاف آن را از N پایین می آییم.از نقطه L سانت ۲-۳ صاف می آییم بعد هلال به M وصل می کنیم نقطه K پیچیدگی دم شلوار به داخل یا پشت برای این که این طوری نشود ۲ سانت از نقطه K جلو می رویم.

 شلوار بچه گانه

 

 در الگو شلوار بچه گانه کمرکش پهنای کش + ۱-۱٫۵سانت را بالای الگو اضافه می کنیم برای دوخت اول بغل های پا را می دوزیم بعد از پاچه ها را رو می کنیم و داخل آن که وارونه است می کنیم بعد فاق را از وسط دوخت می زنیم و بعد هم کش شلوار را می دوزیم به این صورت که ۱٫۵ سانت از بالا بعد کش را می گذاریم پارچه را تا می کنیم و از ۰٫۵ سانت پایین کش دوخت می زنیم کش دوخته نمی شود .

الگوی شلوار بچه گانه کمرکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس