۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی بالاتنه کودک

الگوی بالاتنه کودک

در مقاله ی الگوی بالاتنه کودک به آموزش الگوی یک پیراهن زیبا برای دختربچه ها می پردازیم . برای الگوسازیِ این مدل ابتدا قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .(الگوی لباس کودک)به خط وسط جلو به اندازه ی ۱٫۵ سانتی متر برای رویهم گرد دکمه و جادکمه اضافه کنید ( خط سبز ) .دامن الگو را به اندازه ی ۴ الی ۵ سانتی متر فون کرده و به خط کمر به صفر برسانید ( خط آبی ) .الگو را از خط کمر قیچی کنید .

الگوی بالاتنه کودک

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگوی بالاتنه کودک

در الگوی دامن به خط وسط جلو و وسط پشت به اندازه ی ۱۰ الی ۲۰ سانتی متر اضافه کنید ( خطوط زرد ) .این مقادیر در مرحله ی دوخت تبدیل به چینهای ریز در خط کمرِ دامن میشوند بنابراین هر چقدر اندازه ی خط زرد بیشتر باشد چینِ دامن هم بیشتر خواهد شد .

الگوی بالاتنه کودک

   در الگوی بالاتنه طرح برشِ جلو را به اندازه و طرحِ دلخواه روی الگو بکشید ( خطوط قرمز ).الگوی بالاتنه را از خط قرمز قیچی کنید .

الگوی بالاتنه کودک الگوی بالاتنه کودک

 

آستینِ این مدل از دو تا آستین تشکیل شده آستین اصلی که یک آستین بلندی ساده و آستین رویی که یک آستین نیمه ی پفی است.برای الگوسازیِ آستین روییِ این مدل ابتدا الگوی آستینِ نیمه را مطابق با خطوط قرمز روی الگوی آستین بکشید .(اموزش کشیدن الگوی لباس کودک)خط سبز اندازه ی بلندیِ وسط آستین می باشد.

 

بالاتنه کودک

   در مرحله ی دوختِ آستین ابتدا کاپِ آستین نیمه را چین کش کنید تا اوزمانهایی که بین خطوط زرد داده بودید تبدیل به چین شوند بعد این آستین را بگذارید روی آستینِ اصلی و این دو تا را از خط هلال و کاپ به هم کوک بزنید در نهایت دو تا آستین را همزمان به بالاتنه وصل کنید .در مرحله ی دوخت بالاتنه ابتدا کمرِ دامن را به اندازه ای چین کش کنید تا خطوط زردی که به خط وسط جلو و وسط پشت اضافه کرده بودید تبدیل به چین شوند .(الگو استین کودک)بالاتنه و دامن را از خط کمر به هم بدوزید در نهایت سجاف یقه و خط وسط جلو دوخته میشود.الگوی بالاتنه کودک الگوی بالاتنه کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس