۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس مجلسی

آموزش طراحی لباس مجلسی

در آموزش طراحی لباس مجلسی طراحی و سایه زدن یک لباس از جنس ساتن را آموزش می دهیم(آموزش هنر طراحی لباس ).پارچه های مختلف تا و چین ها متفاوتی به وجود می آورند. در پارچه های ساتن و ابریشمی (انواع پارچه ) این تاها و چین ها بزرگ هستند و به سنگینی حالت ریزش و اُفت پیدا می کنند. اما چین های ریزی را در جاهایی که فشرده می شوند به وجود می آورند. موقع رسم لباسی با جنس ابریشم یا ساتن توجه کنید که انواع تا و چین را در جاهای خود به درستی رسم کنید.با آموزش طراحی لباس ساتن همراه ما باشید.(آموزش طراحی لباس )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

اموزش طراحی لباس مجلسی

   از ماژیک یا آبرنگ (آموزش طراحی لباس با آبرنگ )برای رنگ کردن کل لباس استفاده کنید. در نظر داشته باشید که رنگ شما کمی تیره تر از رنگ نهایی باشد. در این مرحله از مداد رنگی (طراحی لباس با مداد رنگی ) استفاده نمی کنیم.بعد از یک پاستل با رنگ روشن تر استفاده کرده و مطابق شکل جاهایی را که نور می خورند را سایه می زنیم. سپس با دست خود پاستل را کمی روی طرح محو کنید تا نرم بودن پارچه مشخص شود.آموزش طراحی لباس مجلسی

   در این مرحله دوباره از پاستل استفاده کنید و قسمت های براق را سایه بزنید. دقت کنید که هم خطوط افقی و هم عمودی را ایجاد کنید.
آموزش طراحی لباس مجلسی

آموزش طراحی لباس مجلسی زنانه

 

   سپس دوباره با انگشت به محو کردن پاستل بپردازید ولی جوری این کار را انجام دهید که برق ها کمی مشخص تر باشند.همانند شکل زیر
آموزش طراحی لباس مجلسی
در مرحله بعد با یک پاستل تیره (وسایل طراحی لباس ) قسمت هایی که تیره هستند و نور نمی خورند را مطابق شکل سایه بزنید. برای تاکید بیشتر روی تیرگی ها می توانید از روان نویس مشکی نیز استفاده کنید و به زیبایی کار بیافزایید.
آموزش طراحی لباس مجلسی آموزش طراحی لباس مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس