۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش رایگان دوخت فنر + فیلم رایگان آموزشی

آموزش رایگان دوخت فنر + فیلم رایگان آموزشی

سلام هنرجویان عزیز، در راستای ویدئوهای قبلی که آموزش الگو، برش و دوخت دکلته بود الان میایم سراغ اصلی ترین کار یعنی دوختن فنر به برش های دکلته.

فیلم آموزش دوخت فنر در خیاطی

اندازه گیری فنرمون چطوریه؟ باید فنر رو 1 یا 2 میلیمتر پایین تر از جای دوخت بالای دکلته باشه و همینطور جادوخت پایین هم 1 یا 2 میلیمتر بالاتر از جا دوختمون باشه یعنی همه برش های جبو و پشت دکلته رو به همین روش اندازه می زنیم و فنر رو برش میزنیم.

 

آموزش رایگان فنر دوزی

حالا نوبت دوختن فنر به دکلته ست، فنرمون رو میذاریم کنار دوخت و یکی دو میلیمتر پایین تر از جادوخت و از وسط فنر دوختمون رو شروع می کنیم و بعد از این کار درز رو می خوابونیم به سمت فنر و از کنار فنر یه دوخت از بالا تا پایین میریم، بعد میریم سراغ برش عصایی که دقیقا به همون شکل می دوزیم، برای اینکه راحتتر دوخته بشه بهتره قسمت هلالی رو بالا بگیریم که چین نخوره و قشنگ جا بیوفته و بعد درز پارچه رو برمی گردونیم به سمت فنر و از کنار فنر یه دوخت میریم و پارچه رو بالا میگیریم که راحتتر دوخته بشه و درز برش رو هم با دست از زیر باز می کنیم که کیست نخوره.

 

آموزش رایگان دوخت فنر

برای درز پهلو می تونیم یک فنر روی درزمون بدوزیم یا دوتا فنر زیر جا دوخت پهلو بدوزیم، این رو هم دقیقا مثل بقیه فنرها اندازه می زنیم، یه لای درز رو میگیریم و فنر رو روش می دوزیم و درز رو برمیگردونیم و از روش چرخ می کنیم.

مرسی که با ما همراه بودین تا پایان این ویدئو.

آموزش های مرتبط:
آموزش فنر دوزی لباس مجلسی

آموزش رایگان دوخت کاپ دکلته

آموزش الگوی دکلته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس