۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت سرهمی نوزادی

آموزش دوخت سرهمی نوزادی

با آموزش دوخت سرهمی نوزادی با ما همراه باشید .قبل از به دنیا آمدن نوزاد والدین اقدام به تهیه سیسمونی(آموزش دوخت پاپیون نوزاد با نمد) می کنند؛ لباس نوزاد یکی از مهم ترین وسایل در سیسمونی است. لباس های نوزادی طرح های و رنگ های متنوعی دارند که مدل لباس سرهمی نوزاد یکی از پراستفاده ترین انواع مدل لباس نوزاد دخترانه(پیراهن دخترانه) و پسرانه است.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت سرهمی نوزادی

   ابتدا کادری به پهنای ۲۰ و قد ۵۷ رسم کنید. خط عمودی وسط کادر را رسم کنید. (A-B).یقه را مانند شکل رسم و از نقطه A 2 سانت به پایین علامت بزنید C و این نقطه را به گوشه‌ های گردن وصل کنید. ۷ سانت سر شانه را از گوشه گردن روی این خط مشخص کنید.از نقطه C  ۱۳ سانت به پایین رفته و انتهای سرشانه را به صورت هلال به آن وصل کنید. (حلقه آستین) از انتهای حلقه آستین ۱۳ سانت پایین آمده خط کمر را رسم کنید فاصله خط کمر و خط پایین کادر را تقسیم به ۲ کرده خط فاق بدست می‌آید.

آموزش دوخت سرهمی نوزادی پسرانه

   در قسمت جلو (سمت راست) خط فاق ۵/۳ سانت بیرون رفته و ۶ سانت به طرف بالا و هلال را رسم کنید. سپس در سمت پشت ۷ سانت بالا علامت زده و ۵ سانت بیرون رفته و هلال کنید از نقطه B 2 سانت به چپ و راست علامت و به خط فاق وصل کنید.آموزش دوخت سرهمی نوزادی

   از خط کمر در قسمت جلو ۲ سانت بالا رفته و به ۲/۱ حلقه آستین(انواع آستین) هلال شود.از خط کمر قسمت پشت ۴ سانت بالا رفته و از انتهای سر شانه ۵ سانت پایین آمده و هلال کنید.قسمت پشت و جلو را جدا کنید همچنین قسمت‌های خط چین شده را قیچی بزنید. سپس دو خط عمودی که علامت قیچی روی آن می‌باشد تا علامت (ـ) قیچی زده و اندازه ۵ تا ۷ سانت اوزمان دهید.هنگام دوخت این اوزامان به حالت پیلی دوخته می‌شود.

آموزش دوخت سرهمی نوزادی آموزش دوخت سرهمی نوزادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس