۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت آستین مچی

آموزش دوخت آستین مچی

در مقاله آموزش دوخت آستین مچی دو نوع آستین را معرفی می کنیم.آستین مچی یکی از مدل هاییست که برای هر اندامی(آموزش طراحی اندام) مناسب است ولی اگر این آستین از نوع آستین مچی چین دار باشد در قسمتی که دست در راستای باسن قرار می گیرد ؛پایین تنه را بزرگتر نشان می دهد ؛بنابراین برای اندام های گلدانی مناسب است.البته اندام ساعت شنی از این مدل می توانند استفاده کنند.معمولا این آستین(انواع آستین لباس) به صورت بلند دوخته می شود و برای افرادی که مچ باریک و آرنج درشتی دارند زیباتر است.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت آستین مچی

   برای این آستین اندازه ی پهنای مچی را باید از دم آستین در آورد. پهنای مچی ۴-۱۰ سانت می باشد (شماره۲)مقدار اضافه دور ریز می شود. به اندازه دور مچ + ۲ سانت اضافه تر یک خط می کشیم عرض آن ۴-۱۰ سانت تا یک مستطیل بدست آوریم .می توانیم اگر در دم آستین چین بخواهید آن را از دو طرف اوازمان ۲-۳ سانتی بدهیم.و بعد به صورت هلال به زیر حلقه برسانیم تا قسمت بالا زیاد گشاد نشود.تکه ۲ را نصف لایه چسب می زنیم. قسمتی که لایه چسب ندارد را ۱ سانتی متر تا می کنیم .دم آستین را ۳-۴ سانت باز می گذاریم .

آستین مچی چین دار

آموزش دوخت آستین مچی

آموزش دوخت آستین مچی مردانه

آستین فانوسی کوتاه

   این آستین(آموزش خیاطی از ابتدا به صورت رایگان) معمولا کوتاه می باشد و مخصوص بازوان لاغر است.برای طراحی این آستین قد آن را نصف می کنیم ۲ سانت پایین تر از نصف علامت می زنیم مثل آستین پفی ۳ سانت از کاپ جدا می کنیم و به پایین وصل می کنیم .بعد خط نصف شده را می چینیم و تکه شماره ۱ را از پایین به بالا اوازمان می دهیم و تیکه ۲ را از بالا به پایین اوازمان می دهیم مقدار اوازمان ۳-۵ سانت هر قدر بالا انجام دادیم پایین هم همان عدد را می دهیم در هنگام دوخت دم این آستین مچی دوخته می شود.

آموزش دوخت آستین مچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس